TESZT - Catrice Instant Ajakrúzs Mattító

február 26, 2017

Mindig nagyon izgatottan várom a Catrice limitált kiadásokat és szortimentfrissítéseket. A márka szezonról szezonra nagyon klassz sminkújdonságokkal rukkol elő. Ez idén sincs másként! Már mutattam egy válogatást a tavaszi/nyári termékekből, ahol szerepelt a mai teszt főszereplője: az instant ajakrúzs mattító. Eddig sehol nem találkoztam még ilyen termékkel, így kíváncsian fogtam neki a tesztelésnek. Lássuk hát, mit tud az egyik legizgalmasabb Catrice újdonság.

Amit ígér
A fényes, gél hatású textúrának köszönhetően bársonyos matt végeredményt és színtartósságot biztosít bármely rúzsnak. Praktikus, prémium csomagolásának köszönhetően gond nélkül beledobható a női táskába.
  • Fedőréteg ajkakra fényes, gél hatású textúrával
  • Mattít bármilyen ajakrúzst
  • Növeli az ajakrúzsok tartósságát, színintenzitását

Amit tapasztaltam
A csomagolás egyszerű, az üveg tégely matt, fekete csavaros kupakkal záródik. A benne található gélt nem túl egyszerű kinyerni, mert a tégely szája elég keskeny, ujjal -még rövid körömmel is- nehéz belenyúlni. Szerintem sokkal célszerűbb és higiénikusabb lett volna egy tubusos vagy applikátoros kiszerelés.


Rúzsecsettel könnyedén bele tudok nyúlni a tégelybe, de nem lehet vele szépen eldolgozni. A mattítani kívánt rúzst a szilikonos gél hajlamos elmozdítani, így az ecsettel való eldolgozás teljességgel lehetetlen. Óvatos, precíz mozdulatokkal a  gyűrűsujjammal ütögetem fel az ajkamra. A széleknél különösképpen figyelek, hogy ne maszatolódjon el a kontúr. Az ígéretével ellentétben az ajakrúzs színét nem, hogy nem emeli ki, picit halványítja is azt.

Mindezen negatívumok ellenére MŰKÖDIK! :) Az ajkaim pár perc múlva bársonyosan mattá válnak, a viselete kellemes. Nem csókálló, mint egy folyékony ajakrúzs, de cserébe egyáltalán nem szárítja az ajkakat, sőt mi több, a krémes rúzsok hidratáló hatását megtartja. Evés, ivás után picit megkopik, de ez sem vészes, a tartósságára nekem nincs panaszom, hasonlóképp viselkedik, mint egy hagyományos matt rúzs.

Összességében azt kell mondjam, klassz termék. Megvan a maga hibája, de ettől függetlenül jól működik és abszolút hiánypótló cikk. A kivitelezésen még lehet javítani, de maga az ötlet szerintem szuper. Ha van kedvenc krémes ajakrúzsotok, akkor nem kell tovább keresnetek az adott árnyalat matt verzióját, mert ezzel a termékkel (és egy kis ügyeskedéssel) matt végeredmény érhető el.

A Catrice Instant Ajakrúzs Mattítót  1480 Ft-ért tudjátok megvásárolni a Rossman és Müller üzletekben.

Ti kipróbáljátok?

0 megjegyzés