teszt - La Roche-Posay Effaclar K [+] arcápoló krém

június 23, 2016

Tagadhatatlanul nagyon szeretem a La Roche-Posayt, dacára annak, hogy sosem próbáltam sok terméket a márkától, amit viszont volt szerencsém kipróbálni, az nem okozott csalódást. Éppen ezért mindig résen vagyok, hogy mikor van akció a patikákban, hiszen a termékek normál ára magasabb kategóriába tartozik. Egy tavaszi akció során vásároltam meg a megújult Effaclar K [+] arcápoló krémet, ami ma elemzésre is kerül. Lássuk hát!

Amit ígér
Az Effaclar K [+] arcápoló krém megújított összetétele a mikro-hámlasztó LHA-t az antioxidáns és akár 8 órán át mattító (E-vitamin + carnosine + airlicium) összetett hatóanyaggal kombinálja.
Indikációk:
Kombinált vagy zsíros bőr, mitesszerek, egyenetlen bőrfelszín, fénylő bőr.
Eredmények:
Az arcbőr kitisztulhat akár már az első alkalmazástól, az egész napon át tartó tiszta és üde érzetért. 1 hónap rendszeres használat után a bőrtextúra simább lehet, a pórusok kitisztulhatnak, a kifényesedés csökkenthet. Rendszeres használattal hosszan tartó eredmény a mitesszerek esetében: 8 hét használat után akár 3 hétig fennmaradó hatás.
Textúra:
Gyorsan felszívódó üde, nem zsíros aqua-gél textúra. Az arcbőr egész napon át tartó hidratáltságáért és komfortérzetéért. Nem komedogén.

Amit tapasztaltam
Az Effaclar K [+]-t papírdobozban kapjuk, ahogy a márka legtöbb termékét. Érdemes megtartani a dobozt, mert ezen van a használati útmutató, az összetevőlista és egyéb fontos információk. A krém hosszúkás, fehér fémtubusban kapott helyett. Először picit furcsa volt ez a retro kenőcsös forma, de szerintem nagyon praktikus, mert könnyebben kinyomható a krém. A levegő sem tud visszaszökni (ellentétben a műanyag csomagolással), így higiénikusabb is. A LRP itt is figyelt a hermetikus lezárásra. Az első használat előtt kicsit trükközni kell a kupakkal, hogy utána ki tudjuk nyomni a gélt. A csőrös végnek köszönhetően a mennyiség könnyen szabályozható. Enyhe citrusos illata van.
A textúra valóban könnyed, gyorsan felszívódik. Simítja a bőrt és feltölti a pórusokat, így smink alá is tökéletesen működik. Mattító hatása szerintem nincs kifejezetten, inkább csak amolyan természetes bőrfényt hagy maga után. Ezzel bezárólag, ez az egyetlen olyan ígérete, amit nem teljesít.
Az összetevőlistában egyébként nincs semmi extra dolog, semmi növényi kivonat, kollagén vagy hialuronsav. Ettől függetlenül mégis remekül végzi a dolgát, feltételezhetően a benne található kétféle kémiai hámlasztónak (szalicilsav és  LHA) és a ZincPCA-nak köszönhetően. Rendszeres használat mellett ígéretéhez hűen csodaszépen tisztítja a bőrt. A mitesszereim száma a használata óta lényegesen kevesebb, a pórusaim sokkal tisztábbak és merem megkockáztatni, hogy a kisebbeket még össze is húzta. Valóban mitesszer gyilkos a krém, a pattanásokkal viszont már nehezebben bánik el. Ezt ugyan nem róhatom fel, hiszen egyáltalán nem ígéri azt, hogy csökkenti a gyulladást és eltünteti a pattanásokat, csak ezt mindenképp szerettem volna megemlíteni. Erre a célra a 'tesója', az Effaclar Duo [+] a megoldás, éppen ezért szerintem azt is újra fogom vásárolni. A kettő együtt csodaszép bőrképet eredményezhet.

Visszakanyarodva az K[+]-hoz, szerintem egy remek termék. A rendszerességre érdemes figyelni, látványos változás valóban csak akkor érhető el. Én este és reggel is használom, vékony rétegben, csak a problémás terület(ek)re. Így szerintem sokáig kitart majd a 30 ml. Az elért eredmények tükrében nekem megéri az árát. Ha a későbbiekben is ennyire jól működik, nem fogom sajnálni rá azt a kb. 4000-5000 Ft-ot. Patikánként eltérő lehet az ára.

Ti próbáltátok már a LRP Effaclar K [+] krémet? Mit használtok a mitesszerek és tág pórusok ellen?

4 megjegyzés

  1. Köszi a bejegyzést, nagyon hasznos volt számomra, mert már régóta keresek valami jó cuccot miteszerekre. A duo+-t használom már régóta, és sokkal hamarabb tűnnek el a pattanások, hegek az arcomról.Hamarosan beszerzem szerintem ezt is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tudtam segíteni. Remélem majd Te is annyira megszereted, mint én. :) Szerintem, ha a Duo [+] jó hatással volt a bőrödre ez is jól fog működni. :)

      Törlés
    2. Kedves Ingrid! :) Szertném megkérdezni ,hogy azóta is működik az Effeclar K+ hatása? Sajnos nekem a Duo + nem vált be és most azon gondolkozom hogy beszerezzem-e a K+-t? Előre is köszönöm! :)

      Törlés
    3. Sajnálom, hogy nem vált be a Duo+, nekem a pattanásokkal nagyon jól elbánik. A K+-t továbbra is nagyon szeretem. Már csak a negyede van meg a tubusból. Jelenleg most már inkább csak szinten tartásra használom. A pórusaim zártabbak és a mitesszereim száma is kevesebb, mint a használata előtt. Remélem tudtam segíteni. :)

      Törlés