teszt- L'Oréal Infallible Mega Gloss Bar szájfény.

október 22, 2015


A mai tesztalanyom, a L'Oréal legújabb Infallible Mega Gloss Bar szájfény. Őszintén szólva a sajtóanyag megjelenésekor totál hidegen hagyott a termék, mondván, hogy ez egy szájfény (ezt a termékkategóriát nagy ívből kerülöm). Később olvastam csak, hogy az ajakkence csillogó, krémes és MATT verzióban kapható, így engem a név eléggé megtévesztett... A matt dolgoknak nehezen tudok ellenállni, így a Glamour napok során be is szereztem ezt a matt, 401-es Amen névre keresztelt kis csodát.

Amit ígér
Hyaluronsavval gazdagított formula és fényvisszaverő színpigmentek, a hidratált, csillogó és ápolt ajkakért, kiszáradás nélkül. A speciális applikátor követi és körülöleli az ajkakat a tökéletes fedésért, egész nap. Lélegzetelállító színek, egyedi textúrák.
Amit tapasztaltam
Külsőre teljesen egyszerű, letisztult, négyszögletes csomagolást kapott. Csupán egy ezüst színű L'Oréal felirat olvasható rajta. A tubus áttetsző, így nyomon követhetjük mennyi van még a termékből. Különlegessége az elsőre furcsának tűnő applikátor. A speciális fej meglepően jól illeszkedik az ajkamhoz, könnyen és precízen lehet felvinni vele a festéket anélkül, hogy újra bele kéne mártanunk a tubusba. Ennek az ígéretének teljes mértékben eleget tesz. :)
Maga a festék nagyon krémes, leginkább a NYX Soft Matte Lip Creamekhez tudnám hasonlítani. Szerintem egy nagyon természetes, bársonyos hatást nyújt, amit még a kicsit barnásba hajló nude szín is megerősít. Viszont aki már próbált matt ajakkencét az ne lepődjön meg, ugyanis ez nem szárad rá az ajkakra, inkább egy krémes réteget hagy maga után. Ennek köszönhetően órák elteltével sem szárit, viszont az evést-ivást nehezebben bírja. Az illata nagyon finom gyümölcsös, nem az átlagos L'Oréal rúzs illat.

Hogy ajánlom-e? Naná. :) Ugyan én csak egyetlen matt verziót próbáltam, de ezt bátran próbáljátok ki. Aki még csak ismerkedik a fénytelen ajaktermékekkel annak mindenképp érdemes beszereznie. Nekem kifejezetten tetszik a formula és a speciális applikátor. A L'Oréal pultokon, 2790 Ft-ért tudjátok beszerezni az összesen 10 árnyalatban és három finishben kapható Infallible Mega Gloss Bar szájfényeket.

Ti próbáltátok már a L'Oréal legújabb termékét? Mit szóltok az új formulához és applikátorhoz?

0 megjegyzés