teszt - Braun Face arcepilátor és arctisztító.

október 04, 2015

Már időtlen idők óta tartozom ezzel a bejegyzéssel, így most pótolom a lemaradást. A Braun Face 2 az 1-ben arcepilátor és arctisztító készülék hatalmas felhajtással robbant be Magyarországra még tavaly év végén.

Én is nagyon kíváncsi lettem rá és kedves párom karácsonyra meg is ajándékozott vele. Azóta nagyon sok idő eltelt, immár kiforrt véleményem van a termékről. Így csak egy kérdés marad hátra: Valóban hatásos vagy csak a reklám nagy körülötte?

Arcepilátor
Amit ígér
A Braun Face kézhez álló és kompakt formája úgy kezelhető, akár egy szempillaspirál, abszolút pontossággal vezérelhető. Gyökerestől távolítja el a szőrszálakat, így akár 4 hétig élvezheti a sima, szőrtelen bőrt.
Olyan kíméletes, hogy észre sem veszi, és máris túl van rajta. Az extra keskeny fejen 10 mikronyílás van, amely gyengéden fogja meg az akár csak 0,02 mm-es finom szőrszálakat. És másodpercenként 200 kiszedő mozdulatával lényegesen gyorsabb és alaposabb, mint a kézi csipeszek.
Amit tapasztaltam
Számomra a kevésbé izgalmas része a dolognak az arcepilátor volt. Az epilátor ugyan nem ismeretlen, de amikor megláttam az első YouTube videókban a jajgató lányokat, kissé megrémültem. Persze egy hónapos huzavona után végül kipróbáltam és nagyon meglepődtem. Szerintem epilátor lévén egész "gyengéd", a hatékonysága pedig vitathatatlan. Tényleg a legapróbb és legvékonyabb pihéket is kitépi. Én ugyan csak a két szemöldököm között próbáltam, de az erősebb és/vagy sötétebb arcszőrzetű lányoknak szerintem nagy megváltás lehet.

Az epilátor használatakor viszont pár dologra érdemes odafigyelni.
  • A készülék hosszúkás gombját jobb és bal irányba tolva is be tudjuk  kapcsolni a gépezetet, aminek az epilálás során nagy jelentősége van. A "csipeszeknek" mindig a szőr növekedésével ellentétes irányban kell forogni! Eleinte furcsa volt, de hamar rá lehet érezni a dologra, hogyan kell jól használni.
  • Fontos még, hogy az arcunkat előtte alaposan tisztítsuk meg és a bőrt picit feszítsük ki.
  • A készülék a szemöldök formázására nem alkalmas, az alsó szálakat továbbra is csipesszel vagy gyantával távolítsátok el, mert ezt nem erre találták ki.
  • Epilálás után a bőr kipirosodik, így érdemes valamilyen gyulladás csökkentőt kenni az adott területre.
A szőrtelenítő részhez tartozik még egy védő kupak/sapka és egy ecset amivel a kitépet szálakat tudjuk kisöpörni a résekből.

egy erőteljes húzással tudjuk kicserélni az epilátor fejet
Arctisztító
Amit ígér
Gyengéden segít visszaadni az arcbőr lenyűgöző tisztaságát és ragyogását. A Braun Face az arckefe mikrorezgéseinek segítségével radírozza és simává teszi a bőrt. Mindez 6x jobb eredményt biztosít, mint a kézi arctisztítás. Nem meglepő tehát, hogy a vezető bőrgyógyászok ezt a készüléket ajánlják, amelyet egyúttal klinikai vizsgálatok keretében is alkalmasnak találtak érzékeny bőrön való használatra.  
Legyen a pórusok mélytisztítása a napi zuhanyozási rutinjának része. Mivel a Braun Face kefe 100%-ban vízálló, zuhanyozási rutinjának természetes része lehet a finom és alapos arctisztítás. Eltávolíthatja a sminkmaradékokat és a szennyeződéseket a pórusok mélyéről is, így felfrissül a bőr és visszaáll természetes ragyogása.
a fej tetején lévő gomb lenyomásával tudjuk kicserélni a "kefekorongot"
Amit tapasztaltam
Már nagyon régóta szerettem volna egy profi arctisztító készüléket, de sokáig itthon ilyen nem volt kapható. Így megjelenésekor már kívánság listára került a Barun Face. Kedves páromnak köszönhetően pedig nem is kellett sokat várnom rá. Talán mondanom sem kell, az elvárásaim elég magasak voltak vele szemben, de lássuk miként teljesít.
Az arcepilátorral ellentétben itt nincs semmi funkciója, hogy jobbra avagy balra toljuk el a bekapcsoló gombot, sajnos csak egy fokozaton működik a masina. A kefe nem körbe-körbe, hanem (a mikrorezgések mellet) egy bizonyos fokig jobbra, majd balra forog. A sörték szerintem egy picit erősek. Megjelenésekor csak ez az egy fehér színű, normál kefe volt. Most viszont már van két másik és egy szivacs a krémek felvitelére. A kék színű a radírozó, míg a rózsaszín sörtecsomózású a "soft" vagyis a puhább kefe, az érzékeny bőrűeknek. Azokat még nem próbáltam, de az erősebbet én semmiképp nem ajánlom. Ettől függetlenül az eredeti fej is nagyon klasszul működik, csak okosan kell használni. A legtöbb YouTube videókban mindig elég erősen és gyorsan mozgatják az arcukon a hasonló masinákat, amit ennél nem lehet. Ha durván sikáljuk vele az arcunkat, ne csodálkozzunk ha után fáj a bőrünk. Ugyan úgy, mint az elektromos fogkeféknél, itt is az a lényeg, hogy a szerkezet helyettünk dolgozzon. Én mindig finoman a bőrömre teszem, pici nyomást fejtek ki és lassú, körkörös mozdulatokkal megyek végig a homlokomtól az államig. Így nagyon jó eredményt érhetünk el vele, szépen tisztítja a bőrt és az esetleges sminkmaradványokat is eltávolítja.
Én egy ideje már száműztem a szemcsés bőrradírokat a rutinomból, mert sajnos azok mikrosérüléseket okoznak a bőrön. A Braun Face-szel viszont ezt nagyon jól helyettesíteni tudtam. Hetente két alkalommal ezt használom arctisztításkor. Én a napi használatot semmiképp nem javaslom, mert nagyon elvékonyíthatjuk a bőrt és érzékenyebbé válhat. Másfelől pedig a heti egy két alkalom is elegendő ahhoz, hogy hosszú távon szépen kitisztítsa a pórusokat. Igen, a mitesszerekkel és a tág pórusokkal szembeni harcomnak már oszlopos tagja a Braun Face. ;)
A kefét mindig jó alaposan tisztítsátok meg meleg/forró vízzel és 3 havonta cseréljétek ki, hogy a baktériumok ne szaporodjanak el.
a készülék alján lévő mélyedésbe egy érmét kell helyezni, csavaró mozdulattal tudjuk kiszedni és kicserélni az elemet.
Amit hiányolok
Összességében elégedett vagyok a termékkel, de van pár dolog amivel még jobbá lehetne tenni a készüléket.
  • a tisztító fejhez tartozó védő kupak/sapka
  • állvány
    ugyan megáll a saját "lábán", de nem túl stabilan
  • sípoló hang vagy fényjelzés percenként, hogy tudjuk mióta használjuk
  • töltő
    én ugyan annyira nem hiányolom és a tölthető elememmel is jól működik, sokan jobban örülnének egy töltőnek
Mindent egybevéve imádom ezt a kis kütyüt. Láthatóan szebb a bőröm mióta ezzel tisztítom meg az arcom. A hatékonyságra nem lehet panasz. Az epilátor is jól működik és tartja az ígéretét, a legkisebb pihéket is eltávolítja hosszú időre.
Ár-érték arányban verhetetlen. Könnyű beszerezni (internet, elektronikai szaküzletek) és míg más hasonló arctisztító készülék több 10000 Ft-ba is kerülhet itt egy 2 az 1-ben termékről beszélünk, amit már akár 16000 Ft-tól beszerezhetünk. 

Ti használtok valamilyen professzionális készüléket az arcápolási rutinotokban? Próbáltátok már az acepilálást?


0 megjegyzés