teszt - Max Factor Creme Puff pirosító.

július 17, 2015

Régóta szemeztem már a Max Factor Creme Puff pirosítóval és pár hónapja végre itthon is kapható. Nagyon megörültem mikor észrevettem a Müllerben, de mikor megláttam az árát sajnos már nem voltam olyan boldog. 3995 Ft-ba kerül, ami egy drogériás pirosítóért szerintem elég túlzás. Megfogadtam, hogy ha akciós lesz majd megveszem. Múlt héten kapva kaptam az alkalmon és 1000 Ft-tal olcsóbban megvettem. Még így is picit drágának tartom, de a csábítás eluralkodott rajtam. :D

Amit ígér
A könnyű égetett formulás pirosító finomra őrölt, több tónusú pigmenteket tartalmaz, ezzel élénkíti a bőrszínt és természetes hatást eredményez. Formulájának köszönhetően tetszés szerint építhető. Könnyen eldolgozható, ezáltal nem maradnak utána éles vonalak. Hat árnyalatban létezik, de itthon csak négy színt forgalmaznak.
Amit tapasztaltam
Sosem szoktam nagy hangsúlyt fektetni a külsőségekre, hiszen a beltartalom és a praktikusság szerintem fontosabb, de tény, hogy egy szép csomagolású terméket szívesebb tesz ki az ember a polcra. Ez pedig kifejezetten egy ilyen darab. Az arany és fekete kombináció mindig telitalálat és egy kis luxust érzetet kelt, még akkor is ha nem high-end termékről van szó. A pirosító márványozottsága pedig ezt tovább fokozza. A teteje áttetsző, így ha több árnyalatunk is van könnyű megkülönböztetni. Akik viszont a tükrös komaktokat jobban szeretik, hátrányban maradnak. A teteje jól záródik, ezért magunkkal is vihetjük a suliba/munkahelyre.
Mindezek után csak egy kérdés maradt hátra: A szép külső mit takar?
Én a legerősebb árnyalatot, a Georgeus Berries-t vettem meg. Csodaszép, élénk bogyó színű pirosító, ami nagyon pigmentált. Ugyan a leírásban az szerepel, hogy rétegezhető, de erre szerintem semmi szükség. Éppen csak hozzá kell érinteni a pirosító ecsetet és finom mozdulatokkal eldolgozni az almácskákon. Valóban nagyon szépen, éles határok nélkül el lehet oszlatni a bőrön és nagy örömömre a nap végén is ugyanolyan csodásan mutat. Nem teljesen matt, csupán enyhe fénye van. Bátran használhatunk mellé egy kevés high-lightert, ha még több ragyogásra vágyunk.

A csodaszép külső tehát egy remek kis pirosítót tartalmaz, ami minden ígéretének eleget tesz. Bátran ajánlom, hogy Ti is próbáljátok ki. Figyeljétek az akciókat és akkor ne habozzatok kedvezőbb áron beszerezni. ;)

Hogy tetszik a Max Factor új pirosítója? 

0 megjegyzés