teszt - AVON 3 az 1-ben manikűrszett.

június 06, 2015

A mai bejegyzésben nem egy kencéről olvashattok tesztet, hanem egy köröm szépítő eszközről. Az Avon egyik újdonsága ez a nagyon csajos rózsaszín és fehér színben pompázó manikűrszett.

A szett 3 részből áll. Egy reszelőből és két polírozóból. A kialakítás nagyon klassz, hiszen egész kicsi, így szinte mindenhol elfér. Magunkkal vihetjük akár a suliba/munkahelyre, de most, hogy itt a jó idő a nyaralás során is hasznos lehet.

A termékhez persze jár egy használati útmutató is, ahol ábrákkal jelzik mi micsoda és hogyan kell összerakni a szettet. Minden elemet az óramutató járásával megegyező irányba tudunk lecsavarni. A kupakot/tetőt levéve egy tároló rész van, ahol mind a három fej helyet kap. Ha ezt is letekerjük már csak a fej csatlakozó marad, ahová az éppen használni kívánt reszelőt/polírozót tudjuk elhelyezni. Mindhárom alkatrészt csak be kell szorítani a lukba és a gomb felhúzásával már működésbe is lép. Egy darab 1,5 V AA elem működteti.

No de lássuk hogyan is működik. :)

Gyémánt fej
Reszel és formál.
Ez a leggyengébb láncszem. A szemcsék finomsága miatt a reszelés lassú és sajnos erős nyomás hatására a gép leáll, ez a fej inkább csak formázásra alkalmas. Bár szerintem a legprofibb eszköz sem tud olyan precízen formálni, mint amit egy kézi reszelővel elérhetünk. Igazából már a használat előtt sejtettem, hogy ez nem lesz a kedvencem.

Kő fej
Simít, befejez és finomít.
Erre már sokkal inkább kíváncsi voltam és nagy reményt fűztem hozzá. Szerencsére ezt be is váltotta, hiszen ezt a fejet szeretem a legjobban. A körmöm felszínét csak finoman polírozza. A kúpos kialakításnak köszönhetően, pedig a körömágybőr széléhez is odafér. Nem sért, hiszen a túl erős nyomás hatására a fej meg is áll, így pont annyit vesz el a köröm felszínéből amennyit kell. Sérülést nem okozhatunk vele.

Tompító fej
Simítja a végeket és fényesít.
A harmadik, henger alakú fejjel pedig még finomíthatjuk a köröm felszínét. Utána nagyon sima felületet kapunk. Sajnos az én körmeim hosszában barázdáltak, de ezzel (ill. a kőfejjel) nagyon szépen eltüntetem az éles széleket. Amióta használom azt veszem észre, hogy a körömlakk szebben terül és tartósabb is.

Összességében szerintem jó kis termék. Egy kis pluszt csempészhetünk a körömápolási rutinunkba. Ha reszelésről és formázásról van szó, én maradok a kézi módszernél, de utána mindenképp a polírozó fejekhez nyúlok. Ha Ti is egy kis pluszra vágytok akkor most akciósan 3000 Ft-ért megrendelhetitek a júniusi katalógusból.

Ti próbáltatok már valamilyen gépi körömreszelőt és/vagy buffert?

0 megjegyzés