ékszer tárolási tipp.

április 24, 2015

Úgy vettem észre, hogy sikeres fogadtatása volt a "non-beauty" bejegyzéseknek. A zenzero ékszerekről szóló poszt igen népszerű lett, így folytatnám is a sort a többi ékszereimmel. Pontosabb a nyakláncaim rendezésével.


Nagyon sok DIY ékszertartót lehet találni pinteresten, de be kell valljam sokszor szerintem nem túl mutatósak. Habár valóban nagyon praktikus a vállfából fabrikált nyaklánctartó, az összkép nekem nem igazán tetszik. A süteményes tálalókért viszont nagyon odavagyok és hát miért is ne használhatnánk az ékszereink "tálalására".

Én ezt az ikeás darabot barátnőmtől kaptam, de a butlersben is találtok hasonlót, sőt akár Ti magatok is készíthettek egyet (a képért katt IDE). Szerintem sokkal letisztultabb és nem mellesleg átlátható is ez a megoldás. 

A felső és középső szinten vannak az óráim és pár statement nyaklánc, illetve egy két apró, vékony lánc is itt kap helyet. A gyűrűk elszórtan vannak, az alsó szintet pedig a hosszabb láncú, medálos nyakékek foglalják el.

 A gyűrűimnek szeretnék külön tárolót, mert egy helyen már nem fér el mindegyik, így ide csak a kedvenceimet teszem. Két matrózost, egy levelest és két üveg gyűrűt tartok itt. Utóbbi kettőn a párizsi Eiffel-torony és az imádott Audrey Hepburn látható. Egyébként a levelest kivéve mindegyiket én magam készítettem. ;)

És végül az alsó szintről pár közelebbi fotó. :)

Nos, hogy tetszik az ötlet? Ti hogyan tároljátok az ékszereiteket?

2 megjegyzés

  1. Nagyon cuki ez a megoldás, annyiszor nézegettem már. :) De nekem nincs ennyi helyem, és nem is férnének el rajta az ékszereim. :/ Pedig annyira jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Ohh nekem van egy egész "asztalka" ott sorakozik a többi tartó is. Bár lassan már kinövi a helyét. :D

      Törlés