NOTD #14 - bevetésen a Pupa lakk.

február 21, 2015

A legutóbbi szerzeményes bejegyzésben már láthattátok a Pupában vásárolt körömlakkot, most pedig részletesen olvashattok is róla.


"A Pupa egy 1976-ban létrejött olasz cég, mely a Micys Company tulajdonában van. A Pupa Nő öntudatos, képes választani, szenvedélyes és szabad, de ezzel együtt kitartó és hűséges. Tisztában van azzal, hogy mit szeretne és hogy szeretné érezni magát, és elsősorban önmagáért gyönyörű. A Pupa dekorkozmetikumokat, intenzív hatóanyagú test- és arcápolási termékeket, parfümöket és fürdőkultúrával kapcsolatos termékeket gyárt, amelyek már a  világ 70 országában kaphatóak."
(forrás: krémmánia)

Sajnos kevés időm volt a válogatásra, így végül a lasting color gel kollekcióból választottam a 014-es színt. Előre lelövöm a poént, nagyon tetszik, sőt mi több, imádom.

Ahány fényviszony, annyi féle árnyalatban csillan meg a körmeimen. Olykor egész világos mályvás, máskor mély már-már barnás színbe hajlik. Az ecsete széles és az állaga is pont megfelelő. Én pikk-pakk felvittem a körmeimre ezt az elképesztően pigmentált lakkot. A végeredmény szerintem csodaszép és tartós is.

Használt lakkok
  • Sally Hansen Duo Duty alaplakk
  • Pupa lasting color gel 014
  • Maybelline colorama 108
  • L'Oréal color riche - 910 gold carat
  • Avon nail experts peelig and brittleness solver körömerősítő (fedőlakknak használtam) 
5 ml kapunk 1290 Ft-ért. Szerintem megéri az árát és biztosan venni fogok még körömlakkot, na és persze a sminktermékeket sem hanyagolom majd legközelebb. :)

Vásároltatok már a Pupában? Nektek, hogy tetszik ez a lakk?

3 megjegyzés

  1. Nagyon szép színe van ennek a lakknak. Még nem volt szerencsém a márkához, de nagyon izgatja a fantáziámat mert sok jót hallottam róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tuti, hogy legközelebb több dolgot is veszek, már ki is néztem párat. Ezt a lakkot pedig csak ajánlani tudom, nagyon megszerettem. :)

      Törlés