újoncok sorakozó! #4

november 25, 2014

A Glamour napok során elég sok mindent sikerült beszereznem, így nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar összegyűlik egy újabb haul adag. Egy-két dolgot a Joy napok alatt szereztem be, a többségét pedig Müller szombaton, így szinte minden termékre akciósan sikerült lecsapnom. :)

Bőr- és arcápolás

Babydream arc- és kéztörlő kendő
Már többször szerepelt a blogon. Ez a kedvenc törlőkendőm. Nagyon szép az INCI-je (összetevő lista) olcsó és szépen teszi a dolgát.

Himalaya Herbals neem maszk
A júliusi kedvenceim közt már szerepelt. Nagyon szeretem ezt az arcmaszkot, a legjobb, amit valaha is próbáltam, így nem is volt kérdés, hogy újra megvegyem.

Avon clearskin pórustisztító arcradír
Nem igazán kedvelem az Avon arcápolási termékeit, de most mégis kivételt tettem. A Krémmánián csak úgy áradoznak erről a radírról. Régen nekem is volt egy Avon arcradírom amit imádtam, de azt hittem, hogy megszűnt, és csak hosszas olvasás után jöttem rá, hogy valószínűleg ez az a termék csak közbe új csomagolást kapott. Nemrégiben használtam és igen, ez az. Nagyon örülök, hogy végre sikerült visszatérnem hozzá és egyébként az INCI-je is fogalmazzunk úgy, hogy még belefér.

Dr. Organic teafa arclemosó
Hamarosan lesz az Alverde iszapos arclemosójáról egy teszt, amit már el is fogyasztottam, de most a Dr. Organic teafa arclemosójára esett a választásom. Nagyon sok jót lehet róla hallani. Hatalmas adagról van szó, mert ez 200 ml-es, szóval egy ideig nem kell új lemosót vennem. Ha szeretnétek később majd írok róla tesztet is.

Aromax argánolaj
Az első üvegcsében már csak pár csepp van, így kellett az utánpótlás. Nagyon szeretem ezt a terméke. Az argánolajról már írtam egy külön bejegyzést. Azóta viszont már csak a hajamra használom, mert sajnos egy két mitesszer előbukkanásáért ő volt a felelős. A hajammal viszont továbbra is csodát művel, így nem kérdés, hogy a polcon a helye.

Bomb cosmetics fürdőbombák
A párommal szeretünk olykor-olykor egy jó forró fürdőt venni, de eddig valahogy a fürdősók és bombák mellett mindig elmentünk. Most a Müller szombat alkalmával viszont nem feledkeztem meg erről sem, így már csak azt várják, hogy felpezsegjenek a fürdővízben. :)

Sminktermékek, lakkok, ecsetek

Boarline ecsetek
Annak ellenére, hogy a blog indulásakor azt írtam nem szeretek netről rendelni, úgy tűnik ez a tény kezd kicsit megdőlni, mert egyre több mindennel szemezek, amit csak internetes rendelés során tudok beszerezni. Ezekről a Boarline ecsetekről nagyon jókat lehet olvasni és mégis elképesztően olcsón árulják őket. A Make up plazáról rendeltem, a duo fiber large és small (két szélső), a korrektor- és rúzsecsetet. Ahogy a képen is látszik még csak a nagyobbik duo fibert használtam (ne haragudjatok a kép miatt, de már nem bírtam megállni, hogy ne próbáljam ki). Szerintem valamilyen formában majd róluk is lesz szó a későbbiekben.

Körömlakkok
  • Isana körömlakklemosó
    Szintén krémmánián találtam rá, ez a number1 lemosó.
  • Sally Hansen Duo Duty alap- és fedőlakk
    Egy jó alap- és fedőlakkot kerestem, mert mostanában van, hogy már a festés napján lepattog a lakk, eddig csak párszor használtam, de szépen teljesít.
  • S-he gyorsan száradó körömlakk
    Azt hiszem megtaláltam a megfelelő szürke lakkot. Még magában nem használtam, csak a második körömkihívásnál.
  • Lovely Nude lakk
    A Lovely nude paletta és a matt fedőlakk megvásárlása óta a Lovely pultokat sem hanyagolom, hiszen nagyon olcsók a termékeik és emellett mégis jó minőségűek. Több helyen is láttam ezzel a Nr.7 lakkal manit és elképesztően szépek voltak. Egyenlőre még ő is vár a sorára.
  • O.P.I. körömlakk
    Egyetlen egy O.P.I. lakkom van amit még egy Triumph fehérneműhöz/bikinihez kaptam. Azt a lakkot utálom, mert 3 réteg után lesz valami színe és mindig olyan érzésem van, hogy sose szárad meg teljesen. Így nem is vettem soha ilyen lakkot, na meg az ára sem túl kecsegtető. Ez a szín viszont gyönyörű és nem láttam még ehhez hasonlót a drogériák polcain. Már kipróbáltam, de nem árulom el milyen, mert készülök egy bejegyzéssel.

Essence ajakkontúr ceruza
Ez esetben nem vettem zsákba macskát, mert más van egy Essence ajakkontúr ceruzám, így a minőség garantált. A 08 red blush pedig tökéletes az Avon Bold ajakrúzsommal (bold bordeaux).
 
Essence say no to redness korrektor
Régóta a kívánságlistán szerepel ez a korrektor, ami a pirosságot hivatott eltüntetni. Murphy törvénye persze működik. Egész eddig voltak piros foltjaim, megvettem és eltűntek, de nem a korrektor hatásától. Persze ennek azért örülök, de így még nem volt alkalmam bevetni.

 Avon extra lasting krémes szemhéjfesték
Az infinite tealt nagyon megszerettem, így az arany színre is lecsaptam. Ezt már nem csak tusként, hanem rendeltetés szerűen is szeretném használni. Enyhe, nem túl sárgás színű, ahogy a kép is mutatja, én inkább olyan pezsgő színnek mondanám mintsem aranynak.
 
Catrice velvet matt mono szemhéjpúder
Ez a termék az őszi szortiment frissítéssel érkezett. Csupa jót lehet róla olvasni, így én is szemeztem már egy ideje vele. Sokáig gondolkodtam, hogy ezt, vagy a rózsás árnyalatot hozzam haza, de végül a bordót választottam. Miután lefotóztam és egy táskába felvittem az emeletre széttörött. Nagyon mérges voltam, mert még csak nem is használtam és már nagy darabokban volt. Ettől függetlenül egyébként valóban szép matt (enyhe szatén finissel), eléggé porzik, viszont a javára szóljon, hogy nagyon pigmentált és tartós is.

Elég hosszúra sikerült ez a bejegyzés, de remélem tudtam hasznos újdonságokkal szolgálni. :)

Ti mit vettetek mostanában? Próbáltátok már valamelyik terméket?

11 megjegyzés

  1. A zöld teás lemosó, a Clearskin radír, a Neem mask és a csipkeolaj nekem is a rutinom része már több hónapja. Mindegyik kincset ér! :)

    VálaszTörlés
  2. A Catrice Velvet matt szemhéjpúdere nekem is megvan, bár én a halvány rózsaszín árnyalatot szereztem be, é s tényleg nagyon jó ( nekem nem is porzik annyira)...sajnálom, hogy a tied széttört :(
    A Sally Hansen fedőlakk is jó barátom (bár nem jó lefekvés előtt 1-2 órával lakkozni vele mert párnalenyomatos lesz :( ) ...tovább fennmarad a segítségével a lakkozás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Sally Hansen lakk nekem is egyre jobban kezd a szívemhez nőni, de sajnos már én is tapasztaltam a párnalenyomatokat. :/ Valószínűleg alaplakként elhasználom, de keresek egy másik fedőlakkot mert én szinte mindig este lakkozok. :)

      Törlés
  3. Nekem is nagy kedvencem az Avonos arcradír :)
    Az ecsetekre nagyon kíváncsi vagyok, főleg a méreteikre, mert pont tegnap nézegettem a MUP-án, hogy rendelni kellene belőlük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szerintem ennyi pénzért abszolút megéri. Bár a nagy duo fiber ecset az én arcom alapozásához nagy, a kisebbik viszont pont az a méret, amit szeretek. Ettől függetlenül más célra is fel lehet használni, csak ki kell tapasztalni mire válik be igazán. :)

      Törlés
  4. Az Avonos a szemfesték nagyon szép színű én is kinéztem magamnak!:) A Dr. Organic lemosóról szívesen olvasnék!:)A másik ami most nagyon elnyerte a tetszésem az a nude lakk. Gyönyörű színe van...egyre jobban vonzanak, a Lovely lakkok, de sajna ritkán jutok el a Rossmannba.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Dr. Organicról mindenképp lesz bejegyzés, a termék már le is van fotózva, csak sajnos az írásra mostanában kevesebb időm jut. :( De ami késik nem múlik. :) A lakkra én is nagyon kíváncsi leszek, mert még nem került sorra, de biztos látható lesz valamilyen mani során. :)

      Törlés
  5. A Boarline szemhéjpúderecsetjével én picit befürödtem. Sajnos nem néztem utána, hogy mennyire nagy a feje. Az én relatíve pici szememhez túl nagy. Nekem a catrice ecsete jó erre a célra. (nagy szemű rokonnak ajándékoztam tovább, így nem veszett kárba ^_^). Az essence ajakkontúr ceruza viszont nekem is egy must have. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én csak korrektor felvitelére/eldolgozására használtam, nekem úgy bevált. :) Így igaz, az ajakkontúr ceruzát mindenkinek ki kell próbálnia, ennyi pénzért kár lenne elszalasztani. :)

      Törlés
  6. A neem mask és az avonos radír nálam nagy kedvencek, a radírt már szerintem vagy 10 éve használom... :D A neem maskból most vettem a második tubust. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez aztán a termékhűség. :D A neem mak meg egy csodaszer, komolyan. :)

      Törlés