szépülj a konyhából. #2

október 17, 2014

Folytatnám az elkezdett posztot a konyhai szépítőszereimről. Ha lemaradtál az elsőről ide kattintva tudod megnézni.

Méz
Az előző részben írtam a házi arctisztításomról, amit egy jó kis mézes pakolás követ.  Én csak magában szoktam az arcomon hagyni egy fél órára. Vigyázni kell az idővel, mert ha túl sokat van rajtunk akár kárt is okozhatunk. A méz nagyon jótékony hatással van a bőrre, hiszen vitaminban és ásványi anyagban gazdag, gyulladás csökkentő és remek hidratáló. Relaxálás után meleg vízzel lemosom és pihe-puha, feszes bőr marad után.  :) Állítólag pattanásokra az akácméz, mitesszerekre pedig a virágméz hatásosabb.

Olívaolaj
Nagyon jó emollient (bőrpuhìtó) hatása van. Nemcsak az ételeket teszi finomabbá, de a bőrünket is szebbé. Testradírként használom tengeri sóval keverve.

Tengeri só
Az előbb említett mód az egyik, ahogy használom. Máskor gőzöléskor a vízbe teszek (a radírozás után, de még a mézes pakolás előtt) Ez a hármas kombináció nálam bevált. Utána nagyon sima és puha az arcom. És még nincs vége. Egy spricnis flakonba is öntöttem belőle, amit vízben oldtam fel. Arctisztítás után permetezek belőle és hagyom megszáradni vagy akár ha időm engedi egy órát rajta is hagyom. A bőrömre ilyenkor szépen kiül a só, mint amikor kijössz a tengerből. A pattanásokat szépen leszárítja és még így is puhítja a bőrt. Hozzá kell tennem nekem zsíros az arcbőröm, így jól bírja a szárító hatást (persze ezt sem szabad túlzásba vinni, hiszen akkor a bőrünket még inkább arra ingereljük, hogy faggyút termeljen). Ezért, száraz és kombinált bőrön nem biztos hogy a legjobb... Illetve szintén ezzel az oldattal helyileg is kezelem a pattanásokat fültisztító pálcika segítségével.

Remélem tetszett mindkét poszt. Ha szeretnétek a jövőben is ilyet akkor szívesen folytatom a házi szépségtrükkjeim bemutatását.  

Nektek vannak ilyen házi praktikáitok?

facebook | instagram | bloglovin | weheartit | krémmánia

0 megjegyzés