havi kedvencek - 2014 szeptember.

október 01, 2014

A múlt hónapban nem készítettem augusztusi kedvences bejegyzést, mert nem láttam volna értelmét, hogy a júliusi termékeket újra bemutassam, hiszen a két hónapban a legkedveltebb termékek teljesen megegyeztek. Most szeptemberbe viszont sok újdonságot sikerült megkedvelnem. Lássuk is mi miért lett favorit.

Maybelline color tattoo
A hónapban nagyon sokat használtam. Azért szeretem, mert pillanatok alatt felütögetem az ujjammal kicsit elsatírozom a szélét és kész is. A nap folyamán pedig nem kell aggódnom, hogy összegyűlik a szemem barázdáiba, mert ez meg se moccan (még szemhéjalap nélkül sem). A színét imádom és készülök továbbiakat is beszerezni. A mindennapokban kis mennyiségben nagyon szép, de építhető is, így pedig egy igazán szép barnás füstös sminket tudunk vele készíteni.

Labeloo lip butter
Már akkor beleszerettem mikor megvettem. Írtam is róla egy tesztet, ott mindent elolvashattok róla. Készülök beszerezni az áfonyásat is mert most már az is kapható. :)
 
Real Techniques - Expert face brush
Nagyon örülök, hogy megrendeltem. Így most ki is pipálhatok egy terméket a kívánságlistámról. :) Eszméletlenül puha és nagyon tömött. Még a nehezen eldolgozható Hélai-D BB krémemet is szépen el tudom vele oszlatni. Egyáltalán nem csíkoz, egyszerűen tökéletes.

Dove advanced techniques oxygen moisture soufle treatment hajpakolás
A szeptemberi Pixibagben volt. Általában nem szeretem a pakolásokat, főleg nem az ilyen hajmosás utánit, mert nincs annyi türelmem, hogy akár 15 percig ácsorogjak a zuhany alatt vagy kiszálljak, aztán később csapba leöblítsem. Ezt elég 3-5 percig a hajon hagyni, ami nálam a tusolás és bőrradírozás idejét bőven kiteszi. Nem is kell egyébként, hogy tovább legyen fent, mert így is kifejti a hatását. Nem zsírosít, pedig a hajtöveimre is teszek. Azt nem vettem észre, hogy volument adna, de eszméletlen puha és könnyű lesz a hajam. Szinte már a keratin terápiás kezelés könnyedségét adja vissza, ami nálam nagy szó. Az illata pedig isteni, ami sokáig meg is marad.

Syoss volume lift dúsító hajformázó por
Igazából én nem rendeltetés szerűen használom. Nálam amolyan hajspray helyettesítő. Utálom a hajlakkok ragacsos érzetét és azt a borzasztó keménységét. Ebből a tenyerembe szórok egy keveset összedörzsölöm (így szinte eltűnik a kezemről) majd a hajamat végigsimítom vele. A babahajaim teljesen lelapulnak és egész nap ott is maradnak. A hónapban elég sokat dolgoztam és sokszor mikor fáradtan hazaértem semmi kedvem nem volt még nekiállni hajat mosni, így jött a másnap reggeli mentőosztag. Ez a termék és a szárazsamponom. Ilyenkor egy kontyot (messy bun) készítek, amit szintén ezzel fixálok. És ez a Syoss csodaszer egyébként a szárazsampon hatását is felerősíti, valószínű a por állaga miatt.

CaoNatur kézkrém
Szintén egy Pixibages termék, szerencsére nem kellett csalódnom benne. Nagyon szépen hidratál és az ekcémás kezemet sem irritálja. Gyorsan beszívódik és nem hagy maga után zsíros, ragacsos érzetet. Az illatát én nagyon szeretem és sokáig is lehet érezni. A júliusi kedvencek között lévő Emolium krémemet azért továbbra is használom, mert az a leghatékonyabb számomra, de most már csak akkor veszem elő ha belobban az ekcémám, mert egyébként a CaoNatur kézkrémje is szépen ápol. Egyébként a Tesco hipermarketekben is megtalálható kedvező áron.

Lovely matt fedőlakk
Amióta megvan szinte állandóan csak matt manikűrt készítek. Nagyon szeretem. Tényleg minden lakkot szépen mattit, és amit még szeretek benne, hogy pillanatok alatt szárad. Bármit is csinálok nem kenődik el vagy gyűrődik fel, ezért sokszor ezt használom fedőlakként és ha nem matt hatást akarok akkor egy magasfényű lakkal húzok rá egy vékony réteget a csillogásért. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

Nektek mik voltak a szeptemberi kedvenceitek? Ti is szeretitek valamelyik terméket?

2 megjegyzés

  1. Az Labello-áfonyás terméket én is kinéztem már magamnak szerintem a héten megyek beszerezni. A Dove-pakolás felkeltette az érdeklődésemet, mivel most estem át keratinterápiás kezelésen, lehet majd kipróbálom a későbbiekben!:)A Syoss hajformázó port én is nagyon csípem, még anyukám is sokszor vesz magának.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy van ami felkeltette az érdeklődésed.:) A Syoss por egyébként nem csak nagyon hasznos, de nekem az első tégely elképesztően sokáig elég volt, pedig gyakran használtam.

      Törlés