2 éves a Pixibox

október 20, 2014

Szeptemberben olvashattatok már a Pixi csapatról és a szeptemberi Pixibagben található termékekről. Nagyon elégedett voltam a neszesszerrel, így nem is volt kérdés, hogy a beauty boxra is lecsapok, főleg, hogy októberben ünneplik a második születésnapjukat. Az oldalukon visszanéztem ez első szülinapi dobozt és nagyon tetszett a tartalma, így biztosra vettem, hogy a következő is ígéretes lesz. Előre lelövöm a poént, sajnos kicsit csalódott voltam. Tetszenek a termékek, de semmi extra. Lehet csak nekem voltak nagyok az elvárásaim, de a tavalyi doboz szerintem jobb volt. Egyébként egy-két változás is történt, nem egyféle, hanem 3 különböző dobozt állítanak össze, ami nekem azért nem tetszik, mert ha kifejezetten egy márka miatt rendelem meg a dobozt lehet, hogy pont olyan kerül hozzám amiben az adott márka terméke nincs is benne. Most is jobban örültem volna a NYX rúzs és Artdeco szemhéjpúder párosítású doboznak.
No de lássuk is mi volt az én kis dobozomba.

 Naobay arctisztító tej és oxigenizáló arcápoló krém
(30ml - utazó méretű termékek)
A Naobay egy natúr kozmetikumokat gyártó márka, ők csak most csatlakoztak a Pixiboxhoz. Eddig még nem is hallottam róla, de felkeltette az érdeklődésemet. Mindkét terméknek nagyon kellemes illata van.
Az arctisztító tejet már kipróbáltam és nagyon szépen és kíméletesen távolítja el a sminket. Ha száraz bőröm lenne csak ilyen formulát használnék, de a zsíros bőrömet sokkal jobban szeretem micellás vízzel áttörölni.
A hidratáló egy fehér, nem túl zsíros, de nem is az a nagyon könnyed formula, kell egy kis idő míg teljesen beszívja a bőröm.  Az INCI-je (összetevő lista) nagyon szép.


Schwarzkopf Professional BC oil miracle rose oil hajolaj és oil miracle rose haj és fejbőrápoló sampon
(5ml/30ml - mini termékek)
Egy új temékcsalád, ami nagyon szép rózsaszín csomagolást kapott. Nem mellesleg az illata is kellemes, rózsás.
A rózsaolaj táplálja, selymessé és fényessé teszi a hajunkat. Ahogy a képen is látszik egy teljesen áttetsző, kellemes rózsa illatú hajolaj.
A sampon pedig nem csak a hajunkat, hanem a fejbőrünket is tisztítja és mélyen hidratálja. Az illata megegyezik az olajéval és egy enyhén rózsaszínes, géles formula lapul a csomagolásban.

Eucerin pH5 kézkrém
(30 ml - utazó méretű kiszerelés)
Kézkrémeknek én mindig nagyon örülök, hiszen ez a fő fogyóeszköz nálam. Szorgosan tesztelem is azóta. Jó kis termék. Nem azonnal, de viszonylag hamar beissza a bőröm, ezt a nagyon sűrű krémet. Sokáig hidratáltan tartja a száraz kezeimet, így esélyes, hogy teljes méretben is megvásárolom.

Nina Ricci - Nina L'Eau női parfűm
(1,5 ml - minta)
Nagyon örülök, hogy én ezt a parfüm mintát kaptam és nem a Lanvint. Régóta ismerem az illatot és nagyon szeretem, de sajnos az ára miatt sosem vettem meg. Örülök, hogy ha csak egy kis ideig is, de magaménak mondhatom ezt a parfűmöt.

BeYu körömlakk
(8 ml - teljes kiszerelés)
Az egészt dobozt uralja a rózsás illat és szín. A sorból természetesen a BeYu körömlakkja sem lóg ki. Csodás színe van szerintem, még annak ellenére is, hogy nem kifejezetten rajongok a rózsaszínért.

 
 NYX fly with me szempillaspirál
(teljes kiszerelésű)
Kicsit sajnálom, hogy hozzám nem a rúzs került, hanem az egyik spirál a három közül. Egyszer próbáltam már, de sajnos akkor nem aratott túl nagy sikert, de persze még tesztelés alatt áll. Egyébként apró kis szálak vannak benne, ami a szempillák hosszabbítására szolgálnak. Régebben volt egy hasonlóm az Avontól, amit utáltam mert a kis szálak mindig össze-vissza álltak és inkább csak a szemembe potyogtak, amit pedig gyötrelem volt kiszedni....

Panyizsuzsi 2000 Ft kedvezmény 
(10000 Ft feletti vásárlás esetén)
Nem hiszem, hogy sokat hozzá kéne fűznöm. :) A panyizsuzsinál egyébként egyedi üveg ékszereket lehet vásárolni. Én is találtam köztük olyat ami megtetszett, de még nem tudom, hogy kihasználom-e a kupon adta lehetőséget.

Ti megrendeltétek a szülinapi dobozt? Nektek tetszik a tartalma vagy kicsit csalódottak vagytok Ti is?

4 megjegyzés

  1. Többeknél láttam, hogy egy picit elégedetlenek ezzel a dobozzal. Nekem a NAOBAY termékek egyelőre nagyon tetszenek, örülök, hogy kipróbálhattam, hiszen eddig nem ismertem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából, most, hogy már minden terméket kipróbáltam, tetszik. Talán tényleg csak a spirál az ami nem. Klassz kis doboz lett, csak átlagos. Nem egy szülinapi durranás.
      A Naobay termékek egyébként tényleg jók, örülök, hogy Neked is beváltak. :)

      Törlés