the first Pixibag.

szeptember 03, 2014

Már nagyon vártam,  hogy megérkezzen az első Pixibagem és megmutassam Nektek a tartalmát.  Aki esetleg követ Facebookon az láthatta,  hogy a rendelés napján nekem is sikerült szert tennem egyre, kedves párom 11:01 perckor már le is csapott rá (nyitás időpontja 11 óra volt :D)
Aki esetleg még nem ismerné a Pixi csapatot, annak pár sorban bemutatnám miről is van szó.  A Pixibag a Picibox kistestvére, ami egy szépségbox. Ez egy kis doboz, ami luxus márkák termékeit rejti magában. Vannak közte egy-két teljes kiszerelésű, utazó méretű és számos termékminta és beváltható kuponok is. Kéthavonta jelentkeznek új kiadással, de a rendelés során csak a benne lévő márkákat mutatják be, hogy melyik terméke kerül a csomagba az csak a kézhezvételkor derül ki. Így leginkább a kísérletező és meglepetést kedvelő hölgyeknek ajánlott. Egyik hónapban a doboz a következőben pedig a most is szereplő Pixibag vásárolható meg. A különbség az, hogy itt mindig egy nagyon aranyos neszesszerben érkeznek a népszerű drogériás termékek teljes kiszerelésben. Ebben az esetben is csak a márkákról kapunk információt a többi titok marad. További információért kattintsatok a pixibox.hu oldalra, ahol minden további infót megtaláltok.

Lássuk is a termékeket. :)

Nivea honey&milk tusfürdő
A Nivát szerintem senkinek sem kell bemutatnom. Tőlük most egy új mézes, tejes krémtusfürdőt kaptunk. Én nagyon szeretem ezt a párost és az illata is nagyon kellemes. Tusfürdőből pedig szerintem sosem elég. :)

Dove oxygen moisture souffle treatment hajpakolás
A Dove nemrégiben dobta piacra az új advanced hajápolási családot. Én szinte alig találok magyar leírást a termékhez, illetve az egész termékcsaládról. Ezek a hajápolási készítmények az oxygen segítségével feltöltik, tartást és volument adnak a hajnak. A pixibages termék egy souffle treatment, amit jól tükröz a állaga. Nagyon könnyed és tényleg telis-teli van apró kis légbuborékokkal. Külföldi vlogokon nagyon dicsérik a termékcsaládot. Ez az ami nekem a leginkább felkeltette az érdeklődésemet és nagyon kíváncsi vagyok a hatására is. Ha szeretnétek róla később, hosszabban is olvasni mit tapasztaltam, írjátok meg kommentben. :)

CaoNatur hidratáló kézkrém száraz bőrre
A CaoNatur volt a másik márka, ami miatt megrendeltem a csomagot és ennek a krézkrémnek én nagyon örülök. Hiszen borzasztó száraz a kezem, ami részben az ekcémámnak is "köszönhetek". Nagyon szépek az összetevői, az illata is finom, természetes. Szinte biztos vagyok benne, hogy a későbbiekben egyéb termékeit is ki fogom próbálni, mert nagyon jókat olvastam róla és valóban szép INCI-jű magyar termékekről van szó.

Colgate max white one optic fogkrém
Dentálhigiénikus révén én nem nagyon dőlők be az ilyen fehérítős fogrémeknek, hiszen ezek többnyire csak reklámfogások. Egy fogkrémtől soha nem lesz több árnyalattal fehérebb a fogad. Maximum a napi lerakódást távolíthatja el, amit kóla, kávé, fűszeres ételek fogyasztása okozhat. Ennek ellenére persze el fogom használni és ha mégis tapasztalnék világosodást mindenképp beszámolok róla.

X-epil intim törlőkendő
Még egy olyan termék amit igazából sosem használtam és nem is éreztem soha szükségét. Szerintem jobb nem bolygatni odalent a természetes flórákat, hiszen az úgy van jól ahogy van. Igazából én valamilyen hideg gyantacsíkra vagy hasonlóra számítottam, ez az aminek a legkevésbé örülök.

Flormar alapozó stick
Igencsak felkeltette az érdeklődésemet. Hiszen ilyen fajta alapozóm még sosem volt és ami még meglepőbb számomra, hogy egy szép világos színt kaptam. Első ránézésre szerintem passzolni is fog a hófehér bőrömhöz, de persze ez majd csak az első használatkor derül ki igazán. Ha alapozóként esetleg nem válna be szín, fedés, tartósság vagy akármilyen okból, korrektorként akkor is el fog fogyni. :)
Most először van lehetőség ezt a Flormar terméket kicserélni, ha nem megfelelő az alapozó  árnyalata. Így akinek nem a megfelelő jutott az éljen a lehetőséggel.  :)

Flormar icy top körömlakk
Glittereket és apró szálakat tartalmazó körömlakk. Őszintén szólva a glittereket még szeretem is, viszont ezeket a szálakat kevésbé. Én egy piros színt kaptam, ami tetszik, így még nem veszett a dolog. Egy-két manira rá is kerestem, ahol ezt a lakkot használták és úgy már egész jól mutat. 

Flormar dishy wild parfüm (minta)
2 ml kiszerelésű kis parfüm minta. Szerintem kellemes az illata. Ne haragudjatok, de képtelen vagyok megállapítani, hogy milyen.

Nos ezek a termékek voltak a szeptemberi Pixibagben. Én nem bánom, hogy megrendeltem, többnyire tetszenek. Ami annyira nem nyerte el a tetszésemet igazából azt már a rendeléskor tudtam a márka miatt. A Dove hajpakolásának a CaoNatur krézkrémjének és a Flormar alapozójának viszont nagyon-nagyon örülök.
Magáról a Pixi csapatról is pár szót mondanék, hiszen eddig még nem volt hozzájuk szerencsém. Nagyon megbízhatóak, tényleg minden úgy zajlott, ahogy írták. Mindig kaptam értesítéseket e-mailbe és SMS-ben egyaránt. Én rendeléskor féltem, hogy esetleg a nagy roham miatt lefagy az oldal, de párom azt mondta nagyon könnyű volt és semmi nem adódott a rendelés folyamán. Egy szó mint száz, én nagyon elégedett vagyok és biztos, hogy a jövőben is rendelek majd tőlük meglepetés csomagokat. :)

Ti rendeltetek már a Pixibaget/boxot? Tetszik a szeptemberi kis válogatásuk?

facebook | instagram | bloglovin | weheartit | krémmánia

2 megjegyzés

  1. Igen, megrendeltem én is, nekem ez most tetszik! Nálam a lakk a legnagyobb telitalálat :) Az enyémben ezek lapultak http://zituublogja.blogspot.hu/2014/09/szeptemberi-pixibag.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem bántam meg, hogy megrendeltem. Szerencsére az alapozó színe is passzol, így nem is kell igénybe vennem a csere lehetőségét. :) A Te lakkod viszont sokkal jobban tetszik. :(

      Törlés