újoncok sorakozó!

augusztus 16, 2014

Újoncok sorakozó avagy az utóbbi vásárlásaim során kosárba pottyant termékek. Ha valamelyikről később szívesen olvasnátok tesztet, azt kommentbe jelezzétek. 

Essence colour&go
113 do you speak love?
A Rossmannban akciósan vásároltam. Szerintem nagyon szép, mély burgundi színe van ami most hogy lassan beköszönt az ősz aktuálissá is válik.

Essence colour&go
144 black is back
Nem is értem eddig miért nem volt fekete lakkom, hiszen a legegyszerűbb manit is szépen fel lehet vele dobni.

Lovely matt fedőlakk
Mattító fedőlakk bármilyen körömlakkhoz. Nekem nagyon tetszenek a matt hatású manikűrök, de miért vennék egy csomót különböző színűt, mikor egy fedőlakkal a meglévő összes lakkommal elérhetem ezt a hatást. Krémmánián elég jók a vélemények, remélem tényleg tartja amit ígér.

Babaydream arc és kéztörlő kendő
Nagyon szépek az összetevői, ezért is esett rá a választásom. Még csak párszor használtam a szememen, de eddig jól teljesített. Nem csípett és a szőlőmagolajat (ezzel szedem le a sminket) is szépen eltávolította. Remélem hosszabb távon is beválik.

Varmix szárítómkeverék
A pattanások helyi leszárítására szolgáló oldat. Erős kámforos illata van, amit én nagyon szeretek, egyesek már kevésbé. Használat előtt jól fel kell rázni és egy fültisztító pálcikával bekenni a kezelni kívánt területet.
Balea koffein sampon
Szintén jó véleménnyel vannak róla krémmánián, így gondoltam én is teszek egy próbát. Hajnövesztő hatása miatt vásároltam meg. Későbbiekben egy külön bejegyzésben szeretném bemutatni, így nem is írnék most többet róla.

Essence blush stick
030 miss peachy
A tavasz/nyár kifutó termékei között szerepel, így most nagyon kedvező áron (300 Ft körül) lehet hozzájutni. Én ezt a barackos színt választottam, ami a fehér bőrön szépen mutat. Remélem, hogy ezzel tartósabbá válik a pirosítóm.

 Maybelline color tattoo szemhéjfesték
35 On and on Bronze
Rengeteg jót lehet hallani a color tattooról, többek között, hogy az egyik legjobb és legtartósabb krémes szemhéjfesték. Az arany és a bronzos árnyalat között variáltam, de végül az on and on bronze jött velem haza. Egyébként a Rossmannban ez is akciós, illetve az összes Maybellin termékre 25% kedvezmény volt.

Lovely nude make up kit
Egyszer már otthagytam a boltban. Részben a túl kedvező ára és az olcsó műanyag kinézete miatt, gondoltam ha ennyire az ember után akarják dobni nem tudhat túl sokat. No de nálam ugye nem a külső a döntő érv, ezért mikor hazajöttem meg is néztem krémmánián és akkor jöttem rá milyen bolond voltam. Nagyon jókat írnak róla, miszerint kellőképp pigmentált és tartós is, nem mellesleg az összetevői is igazán szépek. Találtam egy bejegyzést is róla swatchokkal, ami végül teljesen meggyőzött, hogy vissza kell mennem érte. Így landolt csupán 600 Ft-ért a kosaramba.

Nos ezek a mostanában vásárolt új kozmetikumaim. Ti használjátok valamelyiket a fent említettekből? Mik a tapasztalataitok?

0 megjegyzés