inspirációk. #2

augusztus 25, 2014

Imádom ezeket az áttetsző tárolókat. Nagyon praktikus, átlátható és nem mellesleg  dekoratív is. Szerencsére már nekem is egyre jobban bővül a készlet. :)

Bianka egy magyar blogger, a Fashion is my cure  írója. Már régebb óta követem Őt. Nagyon tetszik az olykor laza, máskor nőies és (szerintem) merész stílusa. Mindenképp ajánlom Nektek. Fashion blogot vezet, de mellette többször látható szépségápolással kapcsolatos bejegyzés és egy-két egészséges finomság is, amit Ő maga készít.

 Azt hiszem Carrie Bradshaw után mindenki egy ilyen gardróbra vágyik. :)

Én leginkább ezeket az egyszerű, de mégis mutatós körmöket szeretem, így sok ilyen várható a későbbiekben is. 

Tudni kell rólam, hogy imádok enni, így az inspirációs bejegyzésekben biztosan lehet számítani valami finomságra. Én is készítettem már hasonló muffinos reggelit és nem csak nagyon jól nézett ki a tányéron, de hamar el is tűnik onnan. :)

 És végül egy nem mindennapi kiegészítő Nanytől. A chanel parfümös telefontok ezzel a lánccal teljesen elragadott és azóta is keresem a Samsung Galaxy S4-hez passzolót.

Van ami Nektek is megtetszet vagy inspirál Titeket?

0 megjegyzés