havi kedvencek - 2014 július.

augusztus 07, 2014

Megkezdődött a nyár utolsó hónapja, így hát szeretném Nektek bemutatni az előző havi kedvenc szépségápolási és sminktermékeket, amiket nagyon megszerettem. Remélem tetszeni fog a poszt mert tervezem a folytatását.


Balea mango mambo tusfürdő
Tusfürdőt általában mindig illat alapján választok, mert a bőröm nagyon jól tolerál bármilyen terméket. Ebből adódóan az illata nagyon friss, intenzív mangós. Imádom. Emellett persze szépen végzi a dolgát, jól habzik, nem irritál, nem szárít. Sajnos limitált kiadás de remélem, hogy az őszi/karácsonyi időszakra is előrukkolnak valami jóval. Az ára pedig elképesztően alacsony, 300-400 Ft-ért vettem.


Balea melon tangó tusfürdő
Ez előbb említett mango mambo testvére. Hasonló jókat tudok erről is elmondani. Ennek is isteni illata van, pont ezért nem is akartuk otthagyni a DM-ben. Így most már ő a negyedik bontott tusfürdő a zuhanyzóban. :D


Himalaya Herbals neem arcpakolás normál és zsíros bőrre
Ez az eddigi legjobb arcmaszk amit valaha is használtam. Az INCI-je nagyon szép, a hatása pedig még annál is jobb. :) Erről a termékről szívesen írnék egy hosszabb bejegyzést is. Ha szeretnétek akkor kommentbe kérlek jelezzétek.
Amit ígér:
Mélytisztító arcpakolás, mely szabályozza a faggyútermelődést és kitisztítja az eltömődött pórusokat. Használatával megelőzhető a pattanások kialakulása. 
Amit tapasztaltam:
Valóban így van. A felesleges faggyút szépen kiszívja a bőrből, ami úgymond a pakolás tetejére kiül a száradás során. Nekem zsíros bőröm van, így kifejezetten jó rá. Ha nem hidratálok  alá akkor sem szárítja túl a bőröm (ami ugye köztudottan még inkább arra serkenti a bőrt, hogy faggyút termeljen) a pórusokat is szépen összehúzza, nagyon üde és puha utána az arcom. Hetente egyszer alkalmazom.


Emolium special krém
Amit ígér:
Víz az olajban típusú emulizó. Táplálja és regenerálja a száraz és nagyon száraz bőrt. A speciálisan összeválogatott hatóanyagoknak köszönhetően javítja a bőr ellenálló képességét és segíti a bőr természetes hidrolipid rétegének regenerálását. A speciális krém 4 területen hat:
  • Táplálja a bőrt és regenerálja a hidrolipid védőréteget. Shevaj 5%, makadámia olaj 3%, paraffinolaj 10%
  • Sejtközi lipidekkel látja el a bőrt, Arlasilk Foszfolipid GLA 2%
  • Hidratálja a bőrt és megőrzi a vizet a bőrben, Urea 5%, nátrium hialuronát 2%
  • Enyhíti a viszketést, a bőr kevésbé lesz hajlamos a gyulladásos reakciók és az irritáció kialakulására, kukoricaolaj trigliceridek 3%
Amit tapasztaltam:
Valószínűleg ezt a krémet sokan nem ismeritek. Én is a krémmánián található ekcémás cikkben olvastam, hogy jó hatással van e bőrbetegséggel szemben. Amit én is csak alátámasztani tudok. A kézfejemen és az ujjaimon vannak ezek a csúnya berepedezett és nagyon száraz részek, amin még a bőrgyógyász által felírt krémek sem segítenek. Na de ez végzi a dolgát. Azt azért nem mondom, hogy teljesen el is múlt az ekcémám, de nagyon jól kordában tartja. Használatával megszűnt a viszketés (vagy csak nagyon enyhén viszket) így már szinte csak a hidratálásra kell figyelnem, amiben szintén szépen jeleskedik. 

Bőrápolás után pedig következzen egy-két smink újdonság.


Alverde mineral blush pearls
Akciósan 500 Ftért vettem a DM-ben. Az összetevői nagyon szépek. A színe is nagyon tetszik, bár nem túl erőteljes. Inkább azért szerettem meg mert nagyon szép csillogása van. 


Terra Naturi shimmer powder body & face
Ez az első highlighterem és hamar meg is szerettem. :) Nagyon szép aranyos csillogása van. Mint ahogy az alverdés pirosítom ez is natúrkozmetikum, aminek külön örülök. Az ára is kedvező volt, ha jól emlékszem 1300 Ft, de siessetek mert limitált kiadás. 


Avon color trend színezett ajakbalzsam
Ajakbalzsamhoz képest nagyon pigmentált. A coral crush árnyalat van meg. Egy korallos, már-már narancsos szín. Általában ezek a kedvenceim és nem mellesleg a fehér bőrömhöz is szépen illeszkednek az ilyen barackos/korallos/narancsos színek. Ajakbalzsamként is jó, szépen hidratálja az ajkaimat. Lehet legközelebb kipróbálok más árnyalatot is. :)


Essence ajakkontúr ceruza
Az első ajakkontúr ceruzám. Egy természetes árnyalatot kerestem, amit az in the nude-ban meg is találtam. Nagyon jól kenhető, enyhén krémes állaga van, az előbb említett szín igazán szép. Tartós és nem mellesleg nagyon olcsó (400-500 Ft körül) valószínű, hogy más árnyalatot is kipróbálok ebből is. A krémmánián többen írták, hogy kicsit szárít, én ilyesmit nem tapasztaltam pedig volt hogy az egész ajkamat beszíneztem és egy kis ajakbalzsamot vittem fölé.

Remélem  tetszett az első havi kedvences poszt. Ti használjátok vagy kedvet kaptatok a fent említett termékekhez? Ha valamelyikről hosszabban is szívesen olvasnátok kérlek jelezzétek nekem és igyekszem majd teljesíteni. :)
Ui.: Idő hiánya miatt saját fotókat most nem készítettem, de a jövőben mindenképp számítani lehet rá.

 Kövess bloglovinon is. Itt egy helyen összegyűjtheted kedvenc blogjaidat, így nem maradsz le az új bejegyzésekről.

0 megjegyzés