Kívánságista - Glamour napok 2017 tavasz

április 03, 2017

Már tavaly ősszel is említettem, hogy egyre kevésbé hoznak lázba a Glamour napok. Ennek megvan a maga oka, de ettől függetlenül még mindig klassz dolognak tartom a különböző kupon napokat. A szokásokhoz hűen most is elkészítettem egy kisebb listát, amelyeken a megvásárolni kívánt termékek kaptak helyet.
 
KrémMániás Évi totál megfertőzött vele. :D Az elmondása alapján brutál tartós és a színek is csodaszépek. A Juicy Shaker-ben találtam hibát, kíváncsi vagyok, ez mit tudhat.

A cushion alapozók, korrektorok, pirosítók egyre szélesebb körben elérhetők, de én még egyet sem próbáltam. Talán ennek most jött el az ideje. A  Lancôme cushion pirosítóról nagyon jó véleménnyel vannak a külföldi youtuberek, egyedül csak attól félek, hogy ideje korán beszárad a termék.

Matt ajakkencéből sosem elég! A korábban próbált L'Oréal Infallible Mega Gloss Bar matt folyékony ajakrúzst nagyon szerettem, ezért érdekel, ez mit tudhat.

Az Artdeco szemhéjalapítójáról mindenki ódákat zeng, de én sosem próbáltam még. Igazából a márka termékeit sem ismerem, inkább csak nézelődni szoktam, úgyhogy ideje lenne kipróbálnom pár terméket a kínálatból.

Már nagyon régóta nézegettem ezeket a por állagú szivacsos applikátorral ellátott rúzsokat(?). A KrémMániás vélemények egész pozitívak vele kapcsolatban.

Korábban ebből a krémből kértem mintát a patikában és nagyon tetszett. Számomra a hatása az Uriage Hyséac K18 krémmel megegyező, de az állaga sokkal kellemesebb, könnyedebb és gyorsabban beszívódik.

Régebben használtam, és imádtam. Már nagyon hiányzik a rutinomból, ezért szeretném újra megvásárolni.

Végül egy újabb zsíros, problémás bőrre szánt patikában kapható arckrémet szeretnék beszerezni. A saját tapasztalataim alapján azt kell mondjam, hogy a túlzott faggyútermeléssel leginkább a gyógyszertárakban forgalmazott márkák termékei voltak hatásosak, ezért is bízom bennük annyira.
 
Próbáltátok már őket? Ti mit szeretnétek megvásárolni a Glamour napok során?

0 megjegyzés