TAG - hello tél

január 19, 2017

Az őszi TAG bejegyzést nagyon sokan olvastátok, így most folytatnám a sort a téli 'kiadással'. Remélem ez is legalább annyira érdekes lesz számotokra, mint az eddigiek. Ha szívesen olvasnátok hasonló "Kérdések és válaszok" bejegyzést, tegyétek fel a kérdéseteket és egy következő posztban megválaszolom őket. :)

Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?
Kézkrémmel. :) Már többször említettem, hogy nagyon érzékeny a kezem, könnyen kiszárad és az ekcéma sem ismeretlen számomra. Mostanában két terméket használok: a La Roche-Posay Cicaplast Baume B5 balzsamot és a Yamuna Téli Álom kézkrémet.

Forró csoki vagy forralt bor?
Mindkettőt nagyon szeretem, de inkább forralt bort szürcsölök a karácsonyi vásárokon. Amíg otthon laktam, anyukámmal és nővéremmel többször készítettünk forralt bort. Ezt a kis hagyományt szerintem az új lakásban is bevezetjük párommal. :)

Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?
Utálom a hideget, így inkább a meleg lakásban maradok. Másfelől sajnos már nem igazán van tél. Gyermekkoromban szerettem szánkózni, sokat hógolyóztunk, hóbunkert és hócsúszdát is építettünk nővéremmel és szomszéd gyerekekkel. Úgy gondolom, ha majd lesz gyerekem akkor ennek újra eljön az ideje, de most még maradok a teánál és egy jó könyvnél vagy filmnél.

Kedvenc dolgod a télben?
Az egyetlen dolog, amit igazán szeretek a télben, a karácsony. Az én családom alapjába véve is nagyon összetartó, ilyenkor azonban a megszokottnál is jobb, meghittebb a hangulat. Imádom az ajándékok csomagolását apró cafatokra tépni, no meg persze jó látni a mosolyt a többiek arcán. :)


Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?
Ajakbalzsam és kézkrém. Kesztyű, sál és sapka.

Kedvenc karácsonyi film?
Igazából szerelem és a Reszkessetek, betörők! első része. ("Tartsd meg az aprót te mocskos állat!" :DDD)

Szeretsz síelni/korcsolyázni?
Síelni nem tudok, de nem is igazán vonz ez a sport. Korizni szeretek, csak ritkán jutok el korcsolyapályára.

Hogyan tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?
Erre nem igazán emlékszem. Szerintem egyszerűen csak rájöttem, hogy míg mi apukámmal az esti misén voltunk, addig anyukám megfőzött, feldíszítette a fát és becsomagolta az ajándékokat. ;)

Kedvenc téli illat?
Fahéjas narancs.

Kedvenc karácsonyi zene?

A kérdéseket Njoythestyle Reninél találtam.


Ha van kedvetek töltsétek ki Ti is, vagy válaszoljatok a kérdésekre kommentben. :)

0 megjegyzés