újoncok sorakozó! #12

november 28, 2016

Az utóbbi időben elég sok minden érkezett hozzám és a Glamour napok során is vásároltam pár dolgot. Az így kialakult kaotikus állapotot igyekeztem kicsit rendbe tenni és végül összeszedtem pár olyan terméket, amiről eddig még nem esett szó, illetve nem tudtam milyen kategóriába is sorolhatnám őket. Remélem tetszeni fog ez a kis termék ismertető, első benyomásos bejegyzés.:)

L'Oréal Sunkiss Tropical hajvilágosító spray
A L'Oréal Sunkiss Jelly hajvilágosítóról szóló bejegyzés nagyon népszerű és rendszerint feltűnik a keresési kulcsszavak közt, így a 'kistesó' sem maradhatott ki a sorból. Az új verzió nem csak állagában és kiszerelésében változott, de az összetevőlista is más, mint a Jelly-é. A spray-s kiszerelés elsőre egyszerűbb használhatóságot feltételez, de a gyakorlatban ez már nem teljesen valósul meg. Míg a zselét koncentráltan oda kentem ahova akartam, a folyékony formulát már kicsit nehezebb 'irányítani'. Az illatuk is más, a Jelly szerintem szerethetőbb, de a lényeg persze a hatásban rejlik. Egyelőre nem akarom elkiabálni, de én úgy látom, hogy a vágyott ombre -hajvégek felé világosodó- hatást ezzel látványosabban tudom elérni. Ha szeretnétek róla részletes tesztet, kérlek, jelezzétek hozzászólásban.

AVON Big Colour szemceruza
Az AVON Big Colour szemceruza ragyogó színt, puha és krémes textúrát, valamint tartósságot ígér. Szemceruzaként vagy szemfestékként is egyaránt használható. Többnyire utóbbi módon próbálkoztam vele, és azt kell, hogy mondjam: nem csalódtam. Nagyon könnyű vele dolgozni, a használata pár percet vesz csak igénybe és már kész is. Krémes textúrája ellenére nem ül meg a redőkben, nap végéig a helyén marad. Eleinte kicsit szkeptikus voltam, mert több hasonló szemhéjárnyaló dugába dőlt már, de ezt a két (Cream és Slate) árnyalatot nagyon megszerettem.

Biobaza hidratáló szappan
Szappanokkal már rég óta nem kísérleteztem, de a Biobaza jóvoltából most erre ismét lehetőségem adódott. „A szappan kézmosáshoz és arctisztításra is használható. Normál és érzékeny, irritációra és pattanásodásra hajlamos bőr ápolására is alkalmasak. Azoknak készültek, akik természetes összetevőjű, magas minőségű termékeket részesítik előnyben: a szappanok jótékony növényi kivonatokat, esszenciális olajokat tartalmaznak és remekül hidratálnak.” Hozzám az olíva- és levendulaolajos hidratáló szappan került. Valószínű, hogy kézmosóként fogom elhasználni. Nagyon  kíváncsi vagyok milyen hatással lesz a száraz, ekcémára hajlamos kezeimre.

Mádara Scrub arcradír
Általában a kémiai hámlasztás híve vagyok, hiszen ez sokkal gyengédebb, mint a fizikai, szemcsés bőrradírozás, de a Biobaza Scrub arcradír sajtóanyaga nagyon megtetszett. „A természetes kozmetikumokat gyártó MÁDARA megalkotta a textúráját megváltoztató arctisztító arcradírját. A MÁDARA kiváló minőségű és gazdag olaj-bázisú hámlasztó formulája könnyedén alakul át finom tejjé, amely gyengéden tisztítja, puhítja és megújítja a bőrt”. A formula igencsak felkeltette az érdeklődésem, ugyanakkor tartottam a durva szemcséktől. Óvatosságból először csak a nyakamon és a dekoltázsomon próbáltam ki, de már akkor éreztem, hogy ez valóban egy kíméletes radír. A viasz-mikrogyöngyök nagyon gyengédek, nem sértik meg a bőr felszínét és a mennyiségük is pont megfelelő, így végül az arcomon is kipróbáltam. Nem bántam meg! Az olajos formulának köszönhetően nagyon jól esik a körkörös arcmasszírozás, majd egy kevés víz hozzáadásával a textúra valóban megváltozik, sokkal könnyebb, tejes állagú lesz. Lemosást követően sem marad zsíros, olajos érzet, csak finom pihe-puha bőr. Azért nem mondok le a kémiai hámlasztókról, de azt hiszem bátran mondhatom, hogy ez az eddigi legszuperebb fizikai bőrradír, amit eddig használtam.

AVON Nutra Effects testápoló család
Már legutóbb is említettem, hogy a testápolásra nagyobb figyelmet kéne fordítanom. A napi tisztálkodás és a heti egy testradírozás mellé be kell iktatnom legalább heti három testápolást. A szeptemberben debütáló Avon Nutra Effects testápolókból hozzám is érkezett két verzió. Nem is akármilyen csomagolásban! A képen látható két fiókos kis fadobozban, amit ezúton is nagyon szépen köszönök az Avon csapatának, hihetetlen aranyosak vagytok. :) No, de kanyarodjunk kicsit vissza a testápolókhoz és lássuk miről is van szó.
„A Nutra Effects névhez hűen, ezen testápolók különlegessége a természetben előforduló olyan összetevőkben rejlik, mint a chia mag vagy a mandulaolaj, mellettük pedig értékes Omega 3 esszenciális zsírsavakat, bőrtápláló vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmaznak. Rendkívül gyorsan beszívódnak és akár 48 órán át hidratálják a bőrt. A testápolók parabén-, ftalát- és színezékmentesek, mindemellett mindegyik termék allergológiailag tesztelt, így érzékeny bőrűek számára is ajánlott.”
A chia maggal gazdagított Nutra Effects Intenzív hidratáló testápolót normál bőrűek számára ajánlott, míg a mandulaolajos verzió, a Nutra Effects Mélytápláló testápoló száraz, igénybevett bőrre lett kifejlesztve.

Ti miket teszteltek mostanában? Próbáltátok valamelyiket?

0 megjegyzés