újoncok sorakozó #11

szeptember 17, 2016

Most, hogy kidobtam az üres flakonokat, itt az ideje, hogy megmutassam Nektek az elmúlt hónapokban kapott és vásárolt termékeket. A mai bejegyzésben szó esik a legutóbbi koreai rendelésemről, arc- és hajápolási termékekről, illetve egy sminkecsetről is. Ha kíváncsiak vagytok milyen termékekről lesz szó a későbbiekben a blogon, akkor tartsatok velem!

AVON FootWorks cukrozott lime és mojito lábradír
Igaz véget ért a nyár, de most sem szabad megfelejtkezni a lábápolásról. A száraz, repedezett sarok sosem szép látvány. A FootWorks cukrozott lime és mojito lábradír sima és puha sarkakat ígér. Egészen gyengéd radír, így heti több alkalommal is lehet használni. Az illata nagyon kellemes és frissítő.

Yamuna Ligetszépeolajos tusfürdő
A magyar márkáknak kicsit nagyobb figyelmet kéne szentelnem, mert igazán megérdemlik. Ezt a ligetszépe illatú tusfürdőt a márkától kaptam ajándékba és elég hamar megszerettem. A géles állagú tusfürdő kellemes habot képez, jól tisztít, nem szárítja a bőrömet és az illata is csodás.

Yamuna virágvíz - rózsa
A márka nyári újdonságai a virágvizek, amelyek 3 különböző illatban kaphatók (narancs, borsmenta, rózsa). A nyári nagy melegben mindig jól jött egy ilyen hűsítő permet. A 100 ml-es flakonban a növény lepárlásakor keletkezett tiszta virágvíz található. Enyhe illatának köszönhetően kellemesen frissít. Mesterséges adalékanyagoktól mentesek, így akár arcra is bátran használható. Furcsa módon a bőrömön az illata inkább mézes, de így is nagyon tetszik. :)

La Roche-Posay Fiziológiás Micellás szerkezetű arctisztító
Micellás vízből sosem elég! Az olajos sminklemosók mellett ez az egyik legjobb választás az arcunk megtisztításához. Az én kedvencem a Garnier micellás víz, de mindig szívesen próbálok ki más alternatívát is. A LRP micellás vize is maradéktalanul lehoz minden sminket, de sajnos van benne némi illatanyag, ami irritálja az érzékeny szemem.

AVON konjak szivacs
Nagyon régóta vágytam már egy konjak szivacsra, így mikor megláttam az AVON júliusi katalógusban rögtön tudtam, hogy ez kell nekem. A konjac szivacs  100%-ban természetes, nem irritálja még az érzékeny bőrt sem. A szivacsot alkotó konjac, más néven leopárdkontyvirág a Koreai-félsziget déli partjától 60 km-re található vulkanikus eredetű szigetről, Csedzsuról származik. A konjac szivacs rendkívül gazdag ásványi anyagokban, különleges szerkezetéből adódóan hatékonyan tisztít, gyengéden távolítja el az elhalt hámsejteket, a sminket és a fölösleges faggyút. Használat előtt pár percig áztatni kell, hogy felpuhuljon, majd önmagában vagy arclemosóval együtt már használható is.

La Roche-Posay Serozinc arcpermet
Végre Magyarországon is elérhetővé vált a külföldön már régóta népszerű Serozinc arcpermet. Ígérete szerint a különleges cink-szulfát oldat a megtisztított bőrre permetezve azonnal mattít és összehúzza a pórusokat. Elsősorban zsíros, pattanásokra hajlamos bőr ápolására szolgál, de bőrnyugtató tulajdonságának köszönhetően segít megszüntetni a különböző bőrirritációk okozta kellemetlen érzetet: kipirosodott, érzékeny bőr, viszketés, férfiak esetében a borotválkozás utáni bőrpír.

COSRX BHA Blackhead Power Cream
A COSRX az egyik kedvenc koreai márkám. Eddig még nem csalódtam a termékeikben, remélem a Blackhead Power Creamben sem kell majd. A folyékony verziója volt az első kémiai hámlasztóm, így már megjelenése óta nagyon kíváncsi voltam erre is. Ha szeretnétek róla részletes tesztet akkor kérlek írjátok meg a kommentben.

SCINIC Honey All in One Ampoule
A koreai termékeket 3 fő ok miatt szerettem meg: szép összetevőlista, könnyed és gyorsan felszívódó formula és kedvező ár. Ez a termék pedig tökéletesen megtestesíti ezt. Hatalmas, 250 ml-es kiszerelést 17,83$-ért vásároltam meg és az INCI (összetevőlista) is nagyon szép. Ezt a könnyed, mézes ampullát (vagy esszenciát) nem csak arc-, de test- és hajápolás céljára is ki fogom próbálni.

Schaebens Totes Meer Salbe arckrém
Krémmánián olvastam egy nagyon klassz illat- és alkohol mentes alapkrémekről szóló cikket, ahol ez az olcsó hidratáló is szerepelt. Nagyon megtetszett, így következő alkalommal meg is vásároltam a Müllerben. A csomagolása nem épp szemet gyönyörködtető, de abszolút praktikus és higiénikus. Mindezt olcsón és nagyon szép összetevőlistával, a pontot az i-re a benne található Holt-tengeri só teszi, ami nagyon jó hatással van a pattanásos bőrre. Kövessétek továbbra is a blogot, mert hamarosan részletesebben is írok róla. ;)

La Roche-Posay Anthelios XL SPF50+ színezett mattító hatású gél-krém
Képzeljétek, ezt a fényvédőt a márka Facebook oldalán nyertem. :) Ha Ti is hozzám hasonlóan szeretitek a LRP termékeket akkor mindenképp figyeljétek a FB oldalukat, mert rendszeresen van nyereményjáték. ;) Az Anthelios család egyik megújult, színezett fényvédője került hozzám. Ígérete szerint érzékeny bőrre kifejlesztett, BB gél-krém textúrájú. Az azonnal beszívódó formula, hidratálja és egységesíti az arcbőrt. Mattító hatása lévén ideális zsíros, kombinált bőrre. Majd kiderül, valóban igaz-e a márka állítása. :)

AVON Nutra Effect Miracle Glow ultrakönnyű arcolaj
Az AVON kínálatából inkább csak sminktermékeket szoktam kipróbálni, de ez az arcolaj nagyon megtetszett a benne található öt értékes olajnak köszönhetően. Babassu-, maracuja-, zöldkávé- és lenmagolaj, valamint E-vitamin segít  táplálni, hidratálni és megerősíteni a bőrt. A leírás szerint a könnyed formula gyorsan beszívódik és nem tömíti el a pórusokat. Nagyon kíváncsi leszek, mert ezekről az olajokról külön-külön csupa jót olvastam, remélem így együttesen is kifejtik jótékony hatásukat.

Elizavecca Milky Piggy Carbonated Bubble Clay Mask 
Habzó arcmaszk? Na ná, hogy kell nekem! Mikor megláttam a videókat erről a korai arcmaszkról tudtam, hogy ezt muszáj kipróbálnom. Gyorsan ellenőriztem az INCI-t és már repült is hozzám az Elizavecca lassan már ikonikusnak számító agyagos maszkja. Hamarosan részletes teszt is érkezik.

AVON kontúrecset
Úgy tűnik az AVON igazán tudja milyen egy jó kontúr ecset. A lapos kontúrecset után egy újabb, kisebb fejű, szintén nagyon puha és tömött ecsettel rukkoltak elő. És milyen jól tették! Hihetetlenül könnyű vele dolgozni, egyaránt használható krémes és por állagú termékek felhordására és eldolgozására is. Csak ajánlani tudom.

Schauma Cotton Fresh szárazsampon
Szárazsamponra nekem mindig szüksége van, mert sajnos elég gyorsan zsírosodik a hajam és egyszerűen nem vagyok hajlandó heti kettőnél többször hajat mosni. A legújabb termék, amin megakadt a szemem az a Schauma szárazsamponja volt. Elég jó véleményeket olvastam róla, az ára is baráti, majd kiderül mit tud!

Got2B Guardian Angel hajvédő és -rögzítő spray
Nagyon-nagyon ritkán formázom a hajam hajsütővel, de olyankor nem árt egy kis plusz védelem. Erről a hővédő sprayről elég jó véleményeket olvastam, így gondoltam teszek egy próbát. Nem tudom még mennyire fogom észrevenni a hatását, hogy valóban védi-e a hajam, de egy biztos, rosszabb ettől (csak) nem lesz.

Próbáltátok már valamelyiket? Ti miket szereztetek be mostanában?

0 megjegyzés