teszt - Catrice HD Liquid Coverage alapozó

szeptember 27, 2016

A blogot több, mint két éve írom, de még egyetlen alapozóról sem készült teszt. Ennek most vége! A mai bejegyzés főszereplője a Catrice új HD Liquid Coverage alapozó lesz. Szerintem nagyon sokan ezt a terméket várták a leginkább a 2016-os őszi szortiment frissítés során. Nem is húznám tovább a szót, lássuk az ígéretet és, hogy nekem miként vált be.

Amit ígér
Könnyed, nem olajos textúrájú alapozó, amit olyan természetes viselni, akár egy második bőrréteget. Pipettás applikátorral felvihető, extra-könnyű, folyékony textúra intenzív fedést biztosít, maszkhatás nélkül. Akár 24 órán át tartó hatás. Magas-fedésű befejezés. 
Bőrgyógyászatilag tesztelt. Használat előtt rázza fel.
Amit tapasztaltam
A csomagolás igazán szépre sikerült. A pici, homokfújt üveg pipettás applikátorral záródik. Igazán minőségi és high-end termékekhez hasonló külső jellemzi. Az illata kellemes, púderes.
Az alapozó állaga valóban nagyon híg. Én általában egy keverőlapra folyatok belőle, és onnan viszem fel az arcomra. A folyékony állagához képest mégis meglepően gyorsan szárad. Éppen ezért először az arcom jobb oldalára pöttyözöm fel és utána egyből el is dolgozom. Majd így tovább következik a bal oldal, majd pedig a homlokom. Szinte mindig nedves sminkszivacssal dolgozom el, mert csak ütögető mozdulatokkal tudok szép, egyenletes fedést elérni. Ecsettel sajnos nagyon foltos/csíkos a végeredmény. 
A termék azt ígéri, hogy olyan kellemes a viselete, mintha egy második bőrréteg lenne rajtunk. Ez valóban igaz, nagyon finom, bársonyos tapintású. A finise teljesen matt. Nekem ez a kettősség kicsit furcsa. Tehát egyszerre könnyed, "bőrhatású", de mégis magas fedésű és mattra szárad? Mindezt maszkhatás nélkül? Nekem ez kicsit összeférhetetlen, DE valóban azt nyújtja, amit ígér.  

A fedése erős közepes. A pici, halvány foltokat szépen elfedi, de az egészen piros pöttyökre kell egy kis korrektor. Nagyon kevés is elég belőle, ezért  nem érdemes építeni, mert akkor már nagyon maszk hatású. Meglepő módon púdert is csak a kritikus hely(ek)en használok.
Én a legvilágosabb, 010 light beige árnyalatot választottam. A hófehér bőrömhöz még éppen jó, de pár perc elteltével sajnos oxidálódik, kicsit sötétebb lesz. Még így sem mondanám rossznak, de egy fél árnyalattal lehetne világosabb, de ne felejtsük az én bőröm tényleg extra fehér. :D
Végezetül a sarkalatos pont, a tartósság. Nálam ez mindig nagyon fontos, mert hamar kifényesedik a bőröm. A 24 órás tartósság szerintem alapból felejtős. Egyrészt ennyi ideig senki ne viseljen sminket, mert az tényleg nem egészséges. Másfelől szerintem ez tök irreális. Ha egy alapozó 8, maximum 10 óráig a helyén marad az már teljesen jó. A zsírosodást jól ki lehet vele tolni, a problémám inkább azzal van, hogy picit megül a pórusokban, ami nem szép látvány. Ezt azonban nem minden egyes alkalommal tapasztaltam! Picit még kísérletezem különböző primerekkel, mert ez a gond sminkalappal teljesen jól orvosolható.

Összességében szívesen használom. Az ígéretei többségét betartja. Megvan a maga erőssége és hátránya is, ahogy azt említettem, de szerintem egy teljesen jó, drogériás alapozó. Érdemes kipróbálni, ha könnyed textúrájú, matt finisű alapozót kerestek, kedvező áron. A kiemelt(?) Müllerekben 2295Ft-ért vásárolhatjátok meg a 4 árnyalatban kapható 30ml-es alapozót.

Próbáltátok már? Van kedvenc Catrice alapozótok?

4 megjegyzés

  1. Már nagyon vártam hogy valakinél véleményt olvashassak róla. :D Bár szerencsémre egy szuper akció keretei között tudtam beszerezni nem sokkal a megjelenése után, nagy kíváncsisággal vártam a bejegyzéseket. :D
    Ha jól emlékszem nekem is a legvilágosabb árnyalat van meg, bár még egy kicsit sötétebb alapozóval egy (borsszemnyivel) sötétítenem kell, de előregondolva a fakulásra inkább erre voksoltam. Én a Nivea balzsamot használok alá primerként és szintén szivaccsal viszem fel a terméket és gyönyörű egyenletes fedést tapasztalok minden esetben. Ecsettel nem próbálkoztam, mivel január óta csak szivaccsal viszem fel az alapozót.
    Nagyon érdekes számomra is, hogy a felvitelt követően bársonyos tapintású lesz a bőr, míg más alapozóknál a púderezés előtt ragacsosnak érződik a felülete. Személy szerint nem mondanám hogy teljesen mattra szárat, mivel más matt hatású alapozóm közelében sincs, de látható, hogy nem csillog a bőr. Nehéz megmagyarázni...
    A tartóssága nálam valami brutális, reggel 6-kor felkenem és este 6 körül esek haza és még akkor is gyönyörű az összhatás. Persze egy minimális fényesedést tapasztalok, de az is annyira természetes, hogy le a kalappal.
    Ha elfogy biztos újraveszem mert egy szuper termék szuper áron- hát ha még akciósan kerül a kosárba(1.500-ért).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Nivea After Shave balzsammal már szemeztem egy párszor, de picit tartok tőle, hogy az én zsíros bőrömnek túl nehéz lenne. :/ Most épp egy új primerrel tesztelgetem és láthatóan szebb vele a végeredmény. :)
      Igen, valóban nagyon érdekes és egyedülálló a formulája. Picit nekem is nehéz volt megmagyarázni, de örülök, hogy Te is hasonló véleményen vagy. :D
      A kifényesedéssel nekem sincs problémám, abban verhetetlen.
      Az ára szerintem nagyon jó, még akció nélkül is, de hamarosan megint Glamour napok lesznek, így remélem másoknak is tudtam segíteni. :)
      Köszi a véleményed, jó volt olvasni a tapasztalataidat. :)

      Törlés
  2. Nekem nagyon sárgásnak tűnik. A Photo Finish alapozójukat szerettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Photo Finish-t nem próbáltam, de az első alapozóm is a márkától volt. Azt azóta kivonták vagy megújult,de nagyon szerettem. Bár az tényleg sötét volt, de valahol el kellett kezdeni... :D

      Törlés