teszt - Balea Beauty Effect Lifting Kur ampullák

szeptember 10, 2016


Már egy ideje szemezek a különböző drogériás szérumokkal. Nagyon sok kapszulás és ampullás szérumot végignéztem és végül a Balea Beauty Effect Lifting Kur bőrfeszesítő szérumra esett a választásom. A bőröm időnként nagyon vízhiányossá válik, így gondoltam egy intenzív, hét napon át tartó hialuronsavas "löket" jót fog tenni neki. Hát lássuk, milyen hatással volt a bőrömre!

Amit ígér
A Balea Face Beauty Effect bőrfeszesítő koncentrátum intenzíven ápolja és feszesíti a bőrt. A hatás azonnal érezhető. A sejtaktivitás felélénkül, a ráncok mélysége csökken. A hialuronsav -természetes nedvességmegtartó- belülről párnázza ki a bőrt. A növényi hatóanyagoknak köszönhetően, mint pl. az easyliance, bőre simább és feszesebb lesz.
Alkalmazása 7 napos intenzív kúraként ajánlott vagy szükség esetén az azonnali hatás elérése érdekében
Amit tapasztaltam
A 7 db ampulla egymás után sorakozik egy helyes kis papírdobozban. Ezen található meg minden fontos információ, a termékleírás, használati útmutató, na és persze az INCI (összetevőlista) is. Szerintem a kivitelezésre egy szavunk nem lehet, nekem nagyon tetszik. :)
Az ampullák feltörésével nekem nem volt gondom, hiszen a munkámból kifolyólag napi szinten töröm fel a kis üvegcséket. Azoknak akiknek nincs ebben gyakorlatuk érdemes elővigyázatosnak lenni, mert az ampulla nyaka sajnos nincs meggyengítve, elég nehezen törik. A leírás szerint használjatok hozzá gézlapot vagy egy kis darab papírzsebkendőt, hogy nehogy megvágjátok magatokat. Nem szabad erőből letörni a tetejét, mert akkor inkább csak szétroppan, próbáljátok meg inkább határozott mozdulattal lepattintani. Ezek után egyszerűen a tenyerünkbe kell folyatni a terméket. Amikor már egy kevés csepp kijött, az ampulla szélét érintsétek hozzá és akkor nagyon könnyedén kifolyik az egész szérum.

Nem kevés mennyiséget kapunk, nekem az arcomra, a nyakamra, sőt még a dekoltázsomra is jutott belőle bőségesen. Ütögető, nyomkodó mozdulatokkal vittem fel, mert nagyon híg, szinte vizes állagú. Gyorsan beszívódik, de sajnos hagy maga után némi ragacsos érzetet, de miután felvittem rá a hidratáló krémet már nem volt érezhető. 
A hatását én már a második nap után éreztem. A bőröm feltöltődött, érezhetően simább, puhább és hidratáltabb volt. Sajnos azonban a negyedik napon abbahagytam a kúrát, mert egyre több pattanás jelent meg az arcomon. Nem voltam teljesen biztos abban, hogy ez a termék okozta, így később miután már szépen tisztult a bőröm ismét elkezdtem használna. Sajnos azonban újabb három nap után abbahagytam, mert ismét előjött egy-egy csúnyaság. 100%-ban nem tudom kijelenteni, hogy pattanásokat okoz, mert sajnos abban az időszakban más is szerepet játszhatott. :/ Másfelől az összetevőlista sem ad okot erre. Nem tartalmaz semmilyen erősen komedogén összetevőt. Sőt épp ez az! Az INCI nagyon szép, csupán a végén található illatanyag nem kéne bele. Lehet, hogy nálam csak valamilyen egyéni érzékenység okozta a pattanások kialakulását, de lehet a szérum használatától függetlenül is lett volna.

A negatívumok ellenére mégis azt kell, hogy mondjam szerintem megér egy próbát. Azt, amit ígér valóban betartja. Én már a második napon éreztem a változást, ha végig tudtam volna csinálni a 7 napos kúrát, szinte biztos vagyok benne, hogy még jobb hatást értem volna el. Szerintem ennyi pénzért abszolút megér egy próbát.
A 7x1ml-es terméket a DM üzleteiben 1400 Ft-ért tudjátok megvásárolni.

Próbáltatok már hasonló ampullát? Van kedvenc intenzív, feszesítő kencétek?

0 megjegyzés