TAG - hello ősz

szeptember 23, 2016

Már tavaly szerettem volna kitölteni ezt a TAG-et, de sajnos akkor már kicsúsztam az időből. No de most, hogy odakint napról napra hidegebb van, igazán aktuális a téma. Remélem szeretitek és szívesen olvassátok az ilyen személyes bejegyzéseket is. Én nagyon kedvelem és bízom abban, hogy így még jobban megismerhetjük egymást. :)

Mit szeretsz a legjobban az őszben?
A színeket. Habár a tavasz a kedvenc évszakom és számomra semmi sem szebb annál, amikor a természet zöldül és virágba borul, de az őszi falevelek azért vetekednek vele.

Mit szeretsz a legkevésbé az őszben?
Az időjárást. Nem mondom, egyáltalán nem hiányzik a 40 fok, de a nagyon szeles, esős időt sem szeretem. Amikor napokon keresztül nem bújik elő a Nap és bármilyen napszak van csak a szürkeséget látni, azt kifejezetten utálom.

Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
A sálak. Ősz elején még becsúszik pár tavaszias darab, de a hideg idő közeledtével már előtérbe kerülnek a vastag, kötött sálak. A másik nagy kedvenceim a poncsók és pelerinek. Szinte bármivel jól mutatnak és csak magamra kapom és már mehetek is.

Mi az, amit mindig veszel ősszel?
Sálat. :D Mindig találok olyan darabot, amit képtelen vagyok ott hagyni.

Melyik az az esemény/alkalom, amit a legjobban vársz idén ősszel?
Eredetileg semmi különleges alkalomra nem készültem, de kedd óta már nagyon várom október 16-át. Ezen a napon kerül megrendezésre a Blogger Day, amely keretein belül kihirdetik az év bloggereit (5 különböző kategóriában + közönségdíjas). És az a megtiszteltetés ért, hogy én is jelölt vagyok. Még mindig nehezen hiszem el  és hihetetlen boldogsággal tölt el a hír. :D
Ha szeretitek a blogomat, kérlek szavazzatok rám. :)

Mutass egy sminkterméket, ami bár nyárias, de nem mondasz le róla az ősz beköszöntével sem!
A tavalyi limitált kiadású Pupa Sporty Cheek pirosító. A hófehér bőrömön a legszebben a barackos árnyalatú pirosítók mutatnak, így erről nehezen mondok le a hideg időben.

Inkább szemhangsúlyos vagy szájhangsúlyos sminkeket kedvelsz ilyenkor?
Idő hiány és rúzsimádó lévén általában szájhangsúlyos sminket viselek. Az őszi mély színeket, sötét nudokat és lilás rúzsokat imádom. De a nyári minimál makeupok után jó újra elővenni a szebbnél szebb szemhéjpúdereket. Ha az időm engedi, a hidegebb időben szívesen készítek szemhangsúlyos sminket.

Milyen illatokat szeretsz ősszel?
Fogós kérdés. Talán a fahéj és a narancs párosát mondanám, de lehet ez már inkább télies?  :)

Melyik a kedvenc forró italod?
Karamellás tej. :) Nem túl egészséges, de én nagyon szeretem az ízét. Idén talán a Starbucks híres Pumpkin Spice Latte otthoni verzióját is kipróbálom. Reggelenként általában egy meleg zöld teát iszom. Nem kifejezetten szeretem az ízét, de mézzel már sokkal jobb. :) Engem ez sokkal jobban élénkít, mint a kávé.

Mutasd meg sminktermékekkel, melyek a kedvenc színeid az évszakban!
Minden, ami bordó, burgundi, mélyzöld, illetve a bronzos, aranyló csillogású sminktermékek.

Melyik a kedvenc őszi ételed? 
Sütőtök. :) Kislány koromban egyáltalán nem szerettem, de most már annál inkább. Jöhet minden formában: sütve, levesnek, pürének köretként vagy ahogy azt előbb említettem, forró italként is szeretném majd kipróbálni. Van valamilyen klassz receptetek?

Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?
Szerintem ez már nem kérdés, igen szoktam. Egy szép sál nemcsak melegen tart, de mutatós is. Ékszer helyett is kitűnő kiegészítő és könnyű vele bármilyen egyszerű outfitet feldobni. :)

Ha van kedvetek töltsétek ki Ti is, vagy válaszoljatok a kérdésekre kommentben. :)

0 megjegyzés