elfogytak #4

augusztus 25, 2016

Már nem is tudom mikor volt utoljára elfogyott termékekről szó a blogon. Én nagyon szeretem az ilyen típusú posztokat olvasni, fotózni azonban annál jobban utálom. Igazából ez az oka annak is, hogy ritkán, de akkor elég sok termékről mondom el a végső véleményemet. No, de nem is húzom tovább a szót, mert szerintem akármennyire is igyekszem, igen hosszú poszt lesz. :D

HAJÁPOLÁS

Schwarzkopf Gliss Kur Liquid Silk sampon
Régen nagyon szerettem, de most már alig vártam, hogy elfogyjon ez a flakon. Azóta megújult a csomagolás és ami még ennél is fontosabb az összetevői is! Lehet, hogy nekem ez az újítás nem jött be, mert sajnos elég hamar zsírosodott tőle a hajam.

Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture sampon
A régi kedvenc után itt az új kedvenc. Hiába próbálkozom más samponokkal, most már több mint egy éve ehhez térek vissza. Az illatát és a géles állagát nagyon szeretem, de ami még ennél is jobb, hogy hihetetlenül könnyűvé teszi a hajam. Plusz, nem is zsírosítja el!

Nahrin Orange sampon 
A munkahelyemen a páciensek nagyon aranyosak és sokszor hoznak nekünk ajándékot. Ezt a sampont egy kedves svájci néni hozta. Azelőtt én nem találkoztam ezzel a svájci márkával, ami ha minden igaz a natúrkozmetikumok sorát bővíti. Géles állagú, jól habzó sampon, irritációt nem tapasztaltam, szívesen használtam. Ha esetleg valahol találkoztok vele szerintem bátran próbáljátok ki! Jah, majd' elfelejtettem, isteni, frissen facsart narancslé illatú volt.

Aussie 3 Minute Miracle mélykondícionáló
Több Aussie terméket próbáltam már. A samponokat nagyon szerettem -amiknek a flakonját nem sikerült eltennem-  és ezt a 3 perces pakolást is szívesen használtam. Ha volt időm tovább is fennhagytam, de valóban hamar kifejti a hatását, így sietős hajmosáskor is jól jött. Az illata tipikus cukorkás, trutti-fruttis. A hajam puhább és selymesebb lett a használatakor. Jah, amit még imádtam az a kiszerelése. Nincs hozzá semmilyen kupak, egyszerűen csak meg kell nyomni és az alján lévő 'hálós' lyukon már jön is a krém.

Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Souffle Treatment habpakolás
Már biztosan unjátok, mert nagyon sokszor szerepelt már a blogon. Itthoni megjelenése óta használom és nem tágítok mellőle. Isteni illat, pihe-puha haj, könnyű fésülhetőség. Mi kell még? Mindig újra fogom vásárolni. <3

Tavalyi megjelenésekor írtam róla egy részletes tesztet. Kellemes volt használni, de nekem a hatása nem volt túl látványos. Most megjelent a Tropical spray változat, amit talán még könnyebb használni. Olvastam, hogy volt akinek az jobban bevált, így most azt szeretném kipróbálni.

Balea Trend It Up! szárazsampon
A kedvenc szárazsamponom volt. Igen, csak volt, mert nagy bánatomra kivonták a forgalomból. Habár a hírek szerint egy új termékcsaláddal visszatér, megújult külsővel. Az összetevők, ha minden igaz nem változnak. Pusztán csak egy problémám van! A termékcsalád többi tagja már megtalálható a DM polcain, ezt viszont még mindig nem találom. :(

Aussie Miracle Aussome Volume szárazsampon
Az előző Aussie termékkel elégedett voltam, ezt viszont szabályosan utáltam. A vége felé már oda is adtam anyukámnak és tesómnak, hogy használják el, mert szerintem borzalmas. Habár szépen felszívja a felesleges faggyút, olyan érzést hagy maga után mintha 5 kiló hajlakkot fújtam volna magamra. Lehet, hogy  aki plusz fixáló hatást szeretne, az imádni fogja, de nekem nagy NEM ez a termék.

Batiste Dark and Deep Brown és Cool & Crips Fresh szárazsamponok
Nagyon örültem mikor kiderült, hogy a Batiste szárazsamponok itthon is elérhetővé válnak, mert a külföldi youtuberek az égig magasztalták őket. Nos, nem rossz, de szerintem nem a legjobb. A barna verziót nem igazán szerettem, inkább csak elhasználgattam. A Fresh már sokkal jobb volt, mint illatban, hatásban és tartósságban is. Ezt lehet még újra veszem valamikor. :)

Az illatát kifejezetten szerettem, végre találtam egy olyan szárazsampont, amitől nem fulladtam meg. A hatása sem volt rossz, de én jobban szeretem, ha picit porosabb a termék. Enyhén zsíros hajra fújva egész nap kitart, de sok faggyú felszívásával már nem boldogul. Lehet később teszek vele még 1 próbát.

TESTÁPOLÁS

Babylove Ultra Sensitiv fürdető
Már megszámolni sem tudom hányszor vettem újra. Időközben már a csomagolási is megváltozott, de szerencsére az összetevők továbbra is nagyon szépek. Általában folyékony szappanként használom, azóta nem jött elő a kezemen az ekcéma. Örök darab. <3

Yves Rocher Plaisirs Nature málnás tusfürdő
Ez a tusfürdő picit lassan fogyott el, pedig kifejezetten nem volt vele problémám. Az illata finom, egyáltalán nem mű. Azóta a Plaisirs Nature vonal megújult és azt kell mondjam: még jobb lett. Az új málna és borsmenta változatát is megvásároltam.

Yves Rocher Tradition de Hammam tusfürdő
Ezt a tusit imádtam a hidegebb hónapokban. Nem igazán tudom leírni milyen az illata, de nekem abszolút az őszt juttatja az eszembe. Biztos, hogy az ősz beköszöntével újravásárolom.
 
A Ziaja tusfürdőket nagyon jó ár-érték arányban tudjuk beszerezni. Finom az illatuk, jól habzanak és persze kellőképp tisztítanak.

Az egyik legjobb bőrradír, amit eddig használtam. A frissen facsart narancs illata elképesztő és a hatása is épp olyan jó! Erősebb szemcsék vannak benne, de még a kellemes fajtából. Nagyon jól radíroz, ugyanakkor nem szárít, sőt mi több, hidratálttá teszi a bőröm.


ARCÁPOLÁS
Garnier Micellás víz
Még mindig a kedvenc micellás vizem, habár az ikonikus Bioderma Sensibio H2O-hoz még nem volt szerencsém. Illat és alkoholmentes, jól leszed minden sminket, árban pedig verhetetlen. Örök kedvenc!

Uriage Micellás víz zsíros és kombinált bőrre
Az Uriage micellás vize az előbb említetthez hasonlóan jól használható. Ebben azonban van illatanyag, ami az érzékeny szememet egy-két alkalommal irritálta. Más termékhez csomagolva szívesen elhasználom, de teljes kiszerelést nem hiszem, hogy megvásárolnám.

Imádom! A kedvenc géles arclemosóm. Citrusos, friss illat jellemzi. Nagyon sokáig elég, így szerintem az ára sem vészes. A hatása pedig mondanom sem kell, nagyon jó. Szépen tisztít és a pattanások kialakulását is gátolja. Ha elfogy a jelenleg használt arclemosóm, biztosan újravásárolom, mert már hiányolom.

Nagyon sokszor újravettem már ezt a fényvédőt. Szeretem, de legutóbb inkább egy másikat vásároltam meg. Az itthon kapható fényvédők kínálata nem túl széles és a legtöbbnek az INCI-je (összetevőlista) sem túl szép. De ebben a Biodermában nem találtam hibát és valóban jól működik, akik pigmentfolttal küzdenek különösen ajánlom ezt a darabot, mert nagyon hatékony a foltokkal szemben.

Bioderma AKN Mat SPF30 fényvédő
Az AKN Mat-ból csak egy kis mintám volt, de az nagyon tetszett. Szuper gyorsasággal szívta be a bőröm. Kellemes viselet volt, jól lehetett rá sminkelni. Sajnos tartalmaz némi illatanyagot, de alkoholt szerencsére nem. Nem kizárt, hogy egyszer majd teljes kiszerelésben is megvásárolom.

A képről kissé lecsúszott, de egy újabb Alverde szempilla szérumot használtam el. Szuper a hatása, könnyű használni és nem irritálja a szemem. Ha olcsó, de jó szempilla erősítőt kerestek, csak ajánlani tudom.

LRP termékben nem igazán csalódtam még. :) Ez az arckrém az egyik kedvencem a márkától. Tényleg azt nyújtja, amit ígér. Elbánik a pattanásokkal, rendszeres használata meggátolja újabbak kialakulását. Mindemellett nagyon jó a textúrája, kényelmes viselet akár smink alá is. Biztosan visszatérek még hozzá.

Egy másik patikai nagy kedvencem. Mattításban verhetetlen! A pórusokat is szépen finomítja és a használata mellett még primer sem szükséges, mert annyira szépen simítja az arcbőrt. Ez már a második tubusom. Jelenleg nem vettem újra, mert kicsit veszített a hatásából, de örök kedvenc marad!

Esti hidratálóként használtam. Kellemes, könnyed krém, erős illattal. Utóbbi szerencsére nem okozott irritációt. Szerettem használni, mert jól hidratált, puha és selymes volt tőle a bőröm.
 
Azt hiszem mondanom sem kell, hogy nagyon szeretem a gyógyszertárban kapható márkák kínálatát. :D Könnyed állagú volt, gyorsan beszívódott és az érzékeny szemkörnyékemet sem irritálta. Jól hidratált, azonban a makacs szárazsággal nehezebben bánt el.

Sajnos ez a maszk kissé csalódást okozott. :/ Nem mondom, hogy rossz, mert nem az! Simítja és puhítja a bőrt, de  semmi több. Igazából ez az, ami miatt kicsit csalódott voltam, hiszen annyian istenítették ezt a maszkot.

Ziaja Sensitive enzimes peeling
Aki még csak most ismerkedik a kémiai hámlasztással, annak nagyon tudom ajánlani első lépésnek ezt az enzimes peelinget. Nagyon hatásos rendszeres használat mellet. Erős radírozó szemcsék nélkül távolítja el az elhalt hámsejteket, és elég heti 2x használni.:)

Köszönöm, ha eljutottatok idáig és végigolvastátok ezt a hosszú posztot. Remélem tudtam segíteni és talán Nektek is szimpatikussá vált egy-két termék.

Próbáltátok már valamelyiket?

0 megjegyzés