újdonságok a fürdőszoba polcon.

május 10, 2016

Az elmúlt időszakban szinte teljesen kicserélődtek a fürdőszoba polcon lévő termékek. Új tusfürdők kaptak helyet, leváltottam a régi samponomat, sőt még egy másik testradírt is beiktattam a rutinomban. Szerintem ezek a fürdőtermékek nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy milyen kedvvel zárjuk vagy ép indítjuk a napot. Egy hosszú meló után jól jön egy kádfürdő, ami ellazít, de egy döcögős reggelen inkább egy gyors zuhany kell, ami plusz lendülettel ad. No de lássuk, miről is van szó!

Dove Purely Pampering pisztácia és magnólia tusfürdő
A Doveval mindig kicsit elfogult vagyok, mert a nagymamám jut róla eszembe. Még most is emlékszem, mikor kislány koromban bebújtam mellé az ágyba és elszenderedve csak annyit mondtam: "Mama, olyan finom Dove illatod van". :) Amióta az eszemet tudom a mamán Dove termékeket használ és mindig az a lágy, finom, tipikus Dove illat jellemzi őt. Másfelől imádom a márka kampányait. A hús-vér nőket a reklámjaikban és a céljukat, hogy minden nő elfogadja és szeresse a testét.
No, de említsünk pár szót a tusfürdőről is. Megjelenése óta nagyon tetszik ez az illatkombináció, nagy örömömre tavaly karácsonyra  pont ezzel a darabbal leptek meg. A csodás illat mellett nagyon finom, lágy, ugyanakkor krémes habot képez, ami pihe-puhává teszi a bőrömet. Egy pici borsónyi mennyiség is elég belőle, így biztosan sokáig elég lesz. Imádom!

Yves Rocher Plarisis Nature hab- és tusfürdők
Idén tavasszal teljesen megújult az Yves Rocher Plarisis Nature hab- és tusfürdő család. Picit szögletesebb külsőt kaptak a flakonok, amik (most már) pattintós kupakkal záródnak. Tudom ez apróság, de én nagyon örülök, hogy végre nem kell csavargatnom, hanem elég csak felpattintanom a tetejét. A flakonok újrahasznosíthatóak és újrahasznosított műanyagból készültek, ahogy a tégelyek is. Az ökotubusok 25%-al kevesebb műanyagot tartalmaznak a korábbi tubusokhoz képest. Azonban nem csak a csomagolás lett környezetbarát, a termékek is 95%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaznak. A teljes termékcsalád több mint 50 terméket foglal magában, melyek 3 termékcsaládra oszthatók: relaxáció, energia és érzékiség. 
Elsőként a mangó-koriander tusfürdőt próbáltam ki. Az illatát egyszerűen I-M-Á-D-O-M! Meglepő módon még a koriandert is kiérzem belőle. Ez nálam nagy szó, mert egyébként nem túl jó a szaglásom, de ez esetben valóban érvényesül a koriander fűszeressége és a mangó friss gyümölcsös illata. Az előző Plarisis Nature tusfürdőkhöz képest sokkal krémesebb habot képez és táplálóbb is. A másik illat, amit még megvásároltam a málna-borsmenta, ami nagyon hasonlít a régi verzióhoz. Tubuson keresztül inkább a málna fanyarabb, erdei illata érződik. Remélem használat közben előbújik majd a borsmenta frissessége is. Meglepő módon harmadiknak a levendula-vadszeder illatot választottam. A levenduláért nem kifejezetten rajongok, de ebben az esetben annyira enyhén van jelen, hogy ez is nagyon megtetszett. Egy szó mint száz, úgy vélem mint a megjelenést, mint a tartalmat tekintve nagyon jót tett a termékcsaládnak az újítás.

Yves Rocher dúsító sampon
A törzsvásárlói képeslapnak köszönhetően a legutóbbi vásárlás során választhattam egy ajándék sampont. A dús és könnyű hajat ígérő samponra esett a választásom, amit még csak párszor használtam, de egyenlőre nagyon tetszik. Kellemes virág illat jellemzi, pici gyógynövényes illattal társulva. A gél meglepően krémes habot képez már az első samponozás során. Öblítés után pedig egyből érezhető, hogy puhábbá és lágyabbá teszi a hajam. Én kifejezetten ezt szeretem a dúsító samponokban. Többnyire nem a plusz volumen miatt, hanem a hajam könnyedsége érdekében választom őket.

Avon Naturals Joghurt testradír
Végül, de nem utolsó sorban egy AVON újdonság került hozzám. A Planet Spa Herbal Steam Bath testradírt nagyon megszerettem, ezért lettem kíváncsi a márka új testradírjára. A joghurtos bőrradír a Naturals család tagja, mely  E- illetve C-vitamint tartalmaz, a finom, préselt gyümölcsmag szemcséknek köszönhetően gyengéden távolítja el az elhalt hámsejteket. Nem olyan erős a radírozó képessége, mint a Herbal Steam Bathnak, inkább csak lágyan végigsimítja a bőröm. Az állaga viszont nagyon kellemes, krémes, a gyümölcsös illata pedig isteni finom. Összességében tetszik, de a polírozó képessége nekem picit kevés. Érzékeny bőrűeknek, (akik a durvább szemcsés bőrradírt nem kedvelik) kiváló választás lehet.

Próbáltátok már valamelyiket? Van kedvenc fürdőterméketek?

2 megjegyzés

  1. Ugyan nem próbáltam még ezeket a termékeket, de sok féle dove tusfürdőt próbáltam és ezek a kedvenceim. Nagyon krémesek és szuper az illatuk.:) A testápolóm is Dove, egy shea vajas-vaníliás változat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem használok túl sok Dove terméket, de ami eddig a kezem ügyébe került azt mind nagyon megszerettem. Testápolót ritkán használok, de egyébként a hajápolóik is szuperek. ;)

      Törlés