januári, februári AVON újdonságok.

február 25, 2016

A mai bejegyzésben pár AVON újdonságról lesz szó, amelyek a januári és februári katalógusban bukkantak fel. Szó lesz a Care családba tartozó ajakbalzsamról, a mézes kéz- és körömágybőr ápoló krémről, az új tojás alakú sminkszivacsról, kontúrecsetről, valamint a most megjelent szárazsamponról és az Advance Techniques legújabb fésűjéről. Ha kíváncsi vagy mit tapasztaltam, akkor olvass tovább. :)

Sminktermékek
AVON Sminkszivacs
Az eredeti Beauty Blender hatalmas sikere óta, szinte az összes kozmetikai cég megjelent a saját változatával, most az AVON is. Eleinte abszolút nem érdekeltek ezek a szivacsok, nem értettem mitől lenne szebb, természetesebb a végeredmény, ha ezeket használom a jól bevált ecseteim helyett. DE, mint mindig a kíváncsiságom utat tört. :)
A szivacs szárazon picike, bársonyos tapintású. Víz hatására megduzzad és pont megfelelő méretű lesz ahhoz, hogy gyorsan tudjunk alapozni. Az elkeskenyedő része jól illeszkedik a szem alatti területhez, így könnyen eldolgozható a korrektor (is). Mióta megvan szinte csak ezt használom, még az eddig nehezen eldolgozható alapozóm is szép bőrképet ad. Könnyen mosható, remélem a rendszeres használatot is jól bírja majd és nem repedezik meg az anyaga. Összességében eddig nagyon elégedett vagyok vele. (Az első használat előtt érdemes alaposan kimosni!)

AVON Kontúrecset
Ahogy a tojás alakú sminkszivacsok, úgy a kontúrozás is elképesztő népszerűségnek örvend. Ahhoz, hogy a lehető legtökéletesebben tudjuk formálni az arcunkat elengedhetetlen egy speciális kontúrecset. Ezt kínálja nekünk az AVON. Az ecset kissé szokatlan, lapos és széles 'nyelet' kapott. Elsőre picit furcsa, de hamar rá lehet érezni, hogyan kell használni. A szálak szintetikusak, finom puhák. A kialakításának köszönhetően jól illeszkedik az arccsont, a homlok és az áll vonalához. Pár finom mozdulat és készen is vagyunk. A kontúr púdert könnyedén lehet vele satírozni, nem lesz éles határvonal. Szerintem érdemes vele tenni egy próbát. A teljes ára 1699 Ft.

AVON Care termékcsalád
AVON Care intenzív ajakbalzsam
Ajakápolóra nekem mindig szükségem van. Ezzel indítom és fejezem be a napom, különben nagyon csúnyán kicserepesedik az ajkam. Számtalan ajakbalzsamot próbáltam már, de szeretek kísérletezni velük. Őszintén szólva úgy gondoltam, hogy ez egy klassz kis stift lesz szintfenntartásra, de tévedtem. Nagyon jól hidratál, több mint egy egyszerű kis szőlőzsír, amit csak néha előkapok. Egészen apró, színtelen, íztelen, zsíros állagú. Kis idő elteltével beissza a bőr, így azoknak is jó lehet akik nem szeretik ha hosszasan érzik az ajkukon a viaszos réteget. Én ugyan ezt egy picit bánom, mert jobban szeretem azokat amik sokáig érezhető réteggel vonják be az ajkaimat. Örülök, hogy kipróbáltam ezt a kis apróságot, ami csupán 599 Ft-ba kerül teljes áron.

AVON Care méhpempős kéz-, köröm- és körömágybőr ápoló krém
A megújult csomagolást kapott méhpempős kézkrém ígérete szerint táplálja a bőrt, akár duplájára is növelheti a bőr hidratáltsági szintjét, így megóvja azt a kiszáradástól. Az én kezeimre mindig ráfér a hidratálás, nem csak lefekvés előtt, de sokszor napközben is. Ez azonban nem az a termék amit magammal cipelek. Nagyon sűrű állagú, lassan szívódik fel és viaszos réteget hagy a bőrfelszínen. Ezen tulajdonsága miatt nem alkalmas arra, hogy napközben használjam, estére viszont annál inkább. Lefekvés előtt engem egyáltalán nem zavar a viaszos érzet, sőt szerintem kifejezetten hasznos ez a kis extra védőréteg. Reggelre puha kacsókkal ébredek, ami mindenért kárpótol. Alkoholt is tartalmaz a termék, de nálam semmilyen irritációt nem okozott. Ha kiújul az ekcémám akkor persze száműzöm az alkohol és parfüm tartalmú kencéket, de ameddig nincs baj én is élvezem a finom illatú kézkrémeket. Teljes áron 549 Ft-ba kerül.

Hajápolás
Advance Techniques párnázott hajkefe természetes sörtékkel
Szinte az összes Advance Techniques hajkefe megvan már, így a legújabb darab sem hiányozhatott a kollekciómból. Az új ovális kefében a nejlonsörtéket valódi vaddisznószőr szálakkal kombinálták. Ez azért jó, mert a vaddisznószőr magához vonzza a hajban lévő szöszöket és szennyeződés egy részét, illetve nem roncsolja a hajszálakat. A csak vaddisznószőr sörtékből álló hajkefém nem képes a hajszálak mélyére jutni, nem tudom vele rendesen kifésülni a gubancokat, ezért nekem az önmagában nem elég. Ezzel a kombinációval viszont teljesen jól működik. A hosszabb nejlonszálak átérik a hajam teljes tömegét, a természetes szálak pedig mágnesként vonzzák magukhoz a pihéket.

Advance Techniques szárazsampon
Nagyon szeretem a szárazsamponokat, mert egy hosszú, nehéz nap után nem kell plusz órákat töltenem azzal, hogy megmossam és megszárítsam a hajam. Egy gyors zuhany után csak bedőlök az ágyba és tudom, hogy másnap egy szárazsampon segítségével újra friss (hatású) lesz a hajam. Amikor megjelent a februári katalógusban az AVON szárazsampon, nagyon kíváncsi lettem mit tudhat. Több olyan szárazsampont próbáltam már, ami után szabályosan fulladoztam, szerencsére az Advance Techniques nem ilyen. Nagyon finom, gyümölcsös illata van, nem gejl és nem is kell azonnal kirohannom a fürdőből, miután a hajamra fújtam. Sőt, hosszabb távon is érezhető. A hatása sajnos picit alul marad, szerintem lehetne 'porosabb', hogy jobban felszívja a felesleges faggyút. Frissítésként jól működik, de a zsírosabb hajjal már nem bánik el teljesen. Krémmánián nemrég olvastam, hogy hajszárítás után használva jobban működik, mint több napos hajra fújva. Ezt a 'módszert' mindenképp ki fogom próbálni. :)

Úgy gondolom az AVON nagyon klassz termékekkel indította az évet, remélem ez a lendület megmarad a további hónapokban is. Mindenképp érdemes fellapozni az éppen aktuális katalógust mert mindig vannak újdonság, amelyek bevezető áron még kedvezőbbek.

Ti szoktatok rendelni az AVONtól? Próbáltátok valamelyik újdonságot?

0 megjegyzés