teszt - Born Petty Store falsh tattoo

január 04, 2016


Már régóta szeretnék egy tetoválást, de még sosem jutottam el egy tetováló szalonig. Nem félek a tűtől és a fájdalomtól sem, inkább attól, hogy később megbánom a döntésem. Az alkotást egy életen át a bőrömön viselem. Éppen ezért mikor a Born Pretty Store megkeresett és választhattam a webshopból két terméket, nem volt kérdés, hogy kipróbálok egy hamis tetkót. Ha kíváncsi vagy hogyan működik és mennyire tartós, akkor maradj velem.


Ezeket a hamis tetoválásokat nagyon könnyű használni. Teljesen olyan mint gyermekkoromban azok a bizonyos rágó tetkók. Ti emlékeztek rá? :) Egyszerűen csak le kell húzni a motívumról a védő fóliát és az adott bőrfelületre kell nyomni. A papírt picit át kell itatni vízzel és óvatosan le kell húzni. Pár másodperc alatt már készen is vagyunk és nincs más dolgunk, mint gyönyörködni az új tetkónkban. Nekem körülbelül egy hétig tartott ki, de ha olyan testrészre teszitek ami kevésbé dörzsölődik, akkor tovább is bírja.

Rengeteg különböző minta létezik már, sőt mi több akár a nyáron oly' nagy népszerűségnek örvendő arany tetoválást is választhatunk. Én egy madárkás motívumot tettem fel a csuklómra és szinte le sem tudtam venni a szemem róla. Nagyon tetszett és ezután már nem is kérdés, hogy szívesen látnék egy valódi tetoválást magamon. Ha Te is régóta gondolkodsz azon, hogy tű alá fekszel, akkor ez nagyon klassz próba lehet előtte. :)


Ti próbáltatok már? Az arany vagy a fekete műtetoválások tetszenek?

2 megjegyzés

  1. Én szerdán megyek a 4. tetoválásomat felvarratni. :)
    35 vagyok idén, az elsőt 17 évesen készittettem, és máig nem bántam, meg, bár mind a 3 elég kicsi.
    Ez a 4. most nagyobb lett volna, de a párom nem szeretné hogy nagy legyen, igy ugyanaz a minta le lesz kicsinyitve. :)
    Az ötlet jó hogy igy tesztelgesd magadon a tetkót, kiváncsi vagyok lesz e majd igazid egyszer. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is csak picit szeretnék. :) egyenlőre még biztosan nem lesz, de ha mégis akkor mindenképp beszámolok róla. :)
      megkérdezhetem, hogy mit ábrázolnak a tetoválásaid? van valamilyen jelentőségük?

      Törlés