minta mustra. #1

október 25, 2015

Nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de én eddig eléggé hanyagoltam a kis tasakos mintákat. Többnyire úgy vagyok velük, hogy túl picik és igazából nem lehet jól felmérni, hogy mennyire hatásos, ha csak nincs épp 10 csomagnyi ugyanabból. Másfelől sokszor olvastam olyat, hogy a minta bevált, de később (a teljes méretű kozmetikum megvásárlása után) csalódást okozott... Felreppent tehát a hír, hogy talán ezek a kis minták hatóanyagban gazdagabbak, mint a tejes kiszerelés. Sajnos ezt nem tudom, de most mégis úgy döntöttem, hogy a felhalmozódott kis mintákat "tesztelem". Most ezekről a mintákról olvashatjátok el az első benyomásomat.

Dove Deeply Nourishing tusfürdő
A Dove tusfürdőit nagyon szeretem, annak ellenére, hogy nem száraz a bőröm és az általuk nyújtott mély hidratálásról nem tudok érdemben beszélni. Mindettől függetlenül az őszi/téli időszakban mindig jól esik a márkától egy krémes tusi. Ez a darab szerintem nem lesz a kedvencem, vannak ettől sokkal finomabb illatú tusolói a Dovenak, de hatásban a többihez hasonlóan ez is finom, puha bőrt eredményez.
Skin&Lab Dr. Color Effect Red Serum
A WishTrend-es rendelésemhez kapott két minta egyike volt. Utána néztem és elképesztően hosszú, ugyanakkor nagyon szép összetevő listával rendelkezik. A tasak tartalma két napra volt elég. Csak este használtam és direkt nem kentem más hidratálót fölé. Vártam, hogy reggelre babapopsi lesz a pofim, de semmi... Vagyis hát semmi lenyűgöző. Lehet ez is olyan termék, ami hosszú távon fejti ki a hatását, de engem nem győzött meg. Illata nagyon finom virágos (jázmin?), de mint remélem már Ti is tudjátok az illatos dolgokat jobb kerülni. Áttetsző, kissé géles, de még inkább folyós állagú, ami hamar beszívódik. Az ára elég magas, nem hinném, hogy ez az egy minta alapján újravenném.

Pupa Super Nourishing krém
Az egyik vásárlásom után kaptam egy halom mintát több krémjükből is. Annak ellenére, hogy a sminktermékekért oda meg vissza vagyok a krémekkel szemben picit szkeptikus voltam. A legtöbb nagyon multifunkciós... Nos én az ilyen 8 az 1-ben dolgokért nem igazán vagyok oda, mert szerintem nincs olyan ami mindenre jó, inkább a célzott kezelés híve vagyok. Ennek ellenére nekifogtam a próbálgatásnak. Az INCI ugyan nem lenyűgöző, de mivel alkohol nincs benne és az illatanyag fölött szemet hunytam végül nekiláttam kipróbálni. Elég nagy mennyiség volt bennük, és próbáltam "felosztani" a krémeket, így mindegyikből jutott hajra, szájra, testre és az arcbőrömre is. Most azonban csak a Super Nourishing krémről írok, amit arckrémként használtam. Mikor kibontottam a tasakot rá kellett ébrednem, hogy ez egy nagyon gazdag, fehér, sűrű krém. Nem kifejezetten az én zsíros bőrömre lett kitalálva, de sebaj az őszi időben még belefér. Meglepődtem, mert mindezek ellenére a bőröm csak úgy beszippantotta és nem is volt utána zsírosan fénylő. Másnap reggel puha arcbőrre ébredtem, de semmi több. Nem volt rossz, de kétlem, hogy teljes méretben megvenném. Viszont ha egy vásárlás során ajándékba adják akkor majd elhasználgatom.
Dr Organic csigagél arckrém
Még a megjelenésekor beszereztem pár mintát, hogy végre kipróbáljak valamilyen csiganyálas terméket. A nevéhez hűen valóban géles, már-már szinte zselés állagú. Teljesen áttetsző és erős citrusos illata van. Bennem semmilyen undort nem váltott ki, nem éreztem, hogy lényegesen nyálkásabb vagy csúszósabb lenne, mint mondjuk az aloe vera gélem. Hatása nem volt rossz, hidratálta a zsíros bőröm és könnyen beszívódott. A pattanások utáni foltoknál nem vettem észre változást. Összességében nem volt rossz, de elképesztően illatos és az ára sem túl olcsó. Ezen okokból kifolyólag inkább a Benton csiganyálas esszencia mellett döntöttem és a nehezebb beszerzés ellenére inkább azt szeretném teljes méretben megvenni.


Ti ki szoktátok próbálni a minta kiszereléseket? Mik a tapasztalataitok?

0 megjegyzés