újoncok sorakozó! #8

szeptember 01, 2015

Az utóbbi egy-két hónapban vásárolt és ajándékba kapott termékekről szeretnék a mai bejegyzésben írni. Lesznek termékek, amiket már próbáltam, de van még köztük pár szűzies darab, amiről csak termékismertetőt olvashattok.

Vágjunk is bele, mert hosszú lesz. :)


PUPA Milano
A legutóbbi márka fókusz bejegyzésben már kiderült, hogy oda és vissza vagyok a PUPA Milanoért. Nemrégiben Győrben jártunk, így nem hagyhattam ki egy "gyors" vásárlást az üzletben. Nagyon sok akciós termék van jelenleg, akár 70% kedvezménnyel, így mindenképp megéri körülnézni.
Elsőként egy neszeszerre csaptam le, amiben egy I'am ajakrúzs, egy Lastin Color Gel körömlakk és egy fényes fedőlakk kapot helyett. Az egész csomag értéke egy normál árú körömlakkal egyezik meg, de többféle szütyő variáció közül válogathatunk.
A Coral Island limitált kiadás darabjai közül egy körömlakk duót hoztam el. A csomag egy menta és egy kék színű Lasting Color lakkot tartalmaz egy nagy ív francia manikűr matricával. A sima Lasting Color lakkok vékonyabb, hosszabb és egyenesre vágott ecsetet kaptak. Én ezt kevésbé szeretem, de határozott mozdulatokkal ezzel is szépen lehet dolgozni. A Lasting Color Gel lakkokhoz hasonlóan pigmentáltak, egy rétegben is jól fednek.
A tavaszi, Sporty Chic limitált kiadás egyes darabjai már 800 Ft-tól kaphatók, így velem jött ez a cuki Like a Doll dóm alakú pirosító. Csodaszép barack színű, amit akár hajkrétaként is használhatunk.
A 003 színkódú Miss Pupa Color&Care ajakrúzst sem tudtam otthagyni Nagyon pigmentált, kellemes viselet az ajkakon és tartós is. Ha mindez még nem elég, a rúzs belső részének köszönhetően még hidratálja is az ajkainkat. Imádom.
Még mindig nincs vége. :D Egy Made to Laste szemhéjárnyaló is velem jött. Tudjátok, hogy imádom a stickeket, így nem volt kérdés, hogy a PUPA kínálatából is ki kell próbálnom egyet.
 
AVON
Be kell valljam az AVON új nyári termékei nagyon jól sikerültek. Eddig is sok sminktermékem volt tőlük, de úgy veszem észre egyre jobban fejlődik a cég. No de lássuk azokat az újdonságokat.
Sajnos mint később megtudtam az Underwater Paradise névre hallgató négyes szemhéjpaletta csak limitált kiadás volt. Csodaszép, az óceán mélyét idéző színek kaptak helyet benne. A borzasztó meleg miatt eddig még nem volt időm kipróbálni, de Lolly elég pozitívan írt a termékről és még egy sminket is láthattok tőle ITT.
Aztán itt az új 3 az 1-ben arcpirosító, barnító és ragyogást kölcsönző púder. Utazáshoz nagyon praktikus hiszen elég csak ezt a kis kompaktot bedobnunk és a kontúrozás, pirosítás, kiemelés már meg is van oldva. A pigmentáció nem túl kiemelkedő, de ez nem is baj hiszen nem lehet túlzásba esni vele, kezdőknek kiváló darab. Egy-két réteggel már csodás kontúrt adhatunk az arcunknak, csillámok és narancsos beütés nélkül. ;) A pirosító hasonlóképp viselkedik és nagyon szép barack színe van. A leggyengébb része a triónak a highlighter. Szép aranyló fénye van, de nekem már picit nagyok benne a csillámok. Nem kell megijedni, ne hatalmas glitterekre gondoljatok, csak pusztán én jobban szeretem, ha csak fényt ad az arccsontomnak egy highlighter.
A Magic Effects család tovább bővült egy 5 árnyalatban kapható csipke hatású fedőlakkal. A kollekció másik két tagjáról már ITT és ITT láthattatok manikűrt. A lakk kisebb és nagyobb hatszög glitterekkel van megpakolva. Eddig még nem próbáltam, de igazán finom, letisztult manikűrökhöz tudom elképzelni, később biztos megmutatom még élesbe.
Az abszolút kedvenceim az új 3D ajakrúzsok. Bevallom a név szerintem kissé túlzás, de meglepő módon mégis működik. Ígéretéhez hűen valóban teltebbnek tűnik az ajkam, ha ezt viselem, de szerintem ez pusztán a szatén finishének tudható be. Maga a rúzs közepes fedést ígér, de szerintem nagyon jól pigmentált. Tartós, órák múltán egyenletesen kopik. Elég krémes, hiszen értékes gránátalma- és jojobaolajat is tartalmaz. Picit figyelni kell rá, ha nem szoktunk nap mint nap rúzst viselni, de nekem ez nem okoz gondot. ;)
Újdonságnak már rég nem nevezhetők az Avon tekerős szemceruzái, de én mégis csak az utóbbi hónapokban fedeztem fel őket. Jelenleg is van még pár szín megrendelés alatt. Különböző finishek közül válogathatunk és a színválaszték sem kicsi. Én tusként használom és totál megfeledkezem róluk, mert annyira bombabiztosak. Sminklemosáskor mégsem kell dörzsölnünk, mert a micellás víz pikk-pakk leviszi.

És a többi...
A hajamat az idei nyár kissé megviselte. Furcsa mert ezelőtt ilyet még nem tapasztaltam. Hajmosást követő két nap múlva a hajvégem kiszárad, sokkal jobban gubancolódik és a tapintása sem olyan finom puha. Erre vettem gyógyírként ezt az egyébként göndör/dauerolt hajra ajánlott Yves Rocher hajregeneráló olajat. Jojoba- babassu- és makadámdióolajat is tartalmaz. Mosás előtt, hajpakolásként kell használni. Ha kíváncsiak vagytok rá szívesen írok róla tesztet.
A leárazások elől nincs menekvés, így jött velem ez az Essence Crystal (arany glitteres) szemhéjtus potom 300 Ft-ért. Nagyon megszerettem, annak ellenére is, hogy sokszor nem lehet egyenletesen eloszlatni a szempilla tövekbe. Pancsi folyton az Essence Better Than Gel Nails fedőlakkról áradozik, így most nem a Sally Hansen Double Dutyt vettem újra, hanem ezt a kis csodát. A nevéhez hűen valóban gél lakk hatása van, ezért az állaga is sűrűbb, már már zselésnek mondható. Gyors, határozott mozdulattal könnyen felvihető és nekem másfél hétig hibátlan marad a manikűröm. Igen, másfél héten keresztül. Döbbenetes. Sőt, még este is bátran használom, mert a párna lenyomatoknak búcsút inthetek. Köszi Pancsi. ;)
Az olcsón jót? lehetséges című bejegyzés nagyon hamar az egyik legolvasottabb poszt lett, így arra gondoltam, hogy tovább kutatok olyan bőrápolási- és sminktermékek után amik 2000 vagy akár 1000 Ft alatt kaphatók és még jók is. Krémmánián nagyon dicsérték ezt a Lovely folyékony szemhéjtust, így 600 Ft-ért megvettem. Majd kiderül mennyire jó...
A Catrice kifutó termékek közül is elhoztam két terméket. Végre az itthoni Müllerben is lett 3 méteres állvány, így lecsaptam erre a  Catrice szemöldök filcre. Klassz kis termék. Önmagában szerintem kevés, de az üres helyek kitöltésére kiváló. A Made to Stay folyékony ajakrúzs már nem lett a kedvencem, bár ez inkább az én hibám. Ez egy ajakszinező, ami "olyan intenzív, mint egy rúzs, olyan hosszantartó, mint egy stift és olyan csillog, mint egy szájfény". A bukta nálam az utóbbinál van, mert számomra ez inkább egy pigmentált szájfény, annak minden utálatos ragacsosságával.
Annak idején egy Pixiboxban is lapult egy Eucerin Lip Active ajakbalzsam, amit az egekbe magasztaltak, így a legutóbbi patikai vásárlásomkor őt is elhoztam. Lényegesebben olcsóbb, mint az imádott Bioderma stiftem, de majd meglátjuk, hogy a hatása mennyire jó.
Seven Romantic Touch Fit Liptattoot a Born Pretty Store jóvoltából kaptam tesztelésre. Igen, jól látjátok ez egy liptattoo vagyis ajaktetoválás. Nekünk talán még furcsán hangzik, de távol keleten ez korántsem új dolog. Ez egy lehúzható ajakmaszk, ami tartósan megfesti a szánkat. Egyenlőre nem árulok el többet hiszen hamarosan érkezik róla a teszt. ;)
dr. Organic Arclemosó Természetes Holt-Tengeri Ásványokkal a legújabb arclemosóm. Eddig is a márka arctisztítóját használtam, de úgy gondoltam itt az ideje kicsit váltani, még az elégedettségem ellenére is. A teafáshoz hasonlóan ez is gél állagú, nincs benne parfüm, SLS, parabén, mesterséges színezék és az INCI (összetevő lista) első helyén aloe vea gél található. Az illata a teafaolajoséval szemben baromi büdi, de a hatékonysága meggyező.

Hát ezek lettek volna az utóbbi idő újdonságai. Ha valamiről részletesebben is olasnátok bátran írjatok.;)

Ti miket vettetek az utóbbi időben? Van amit már próbáltatok ezek közül? 

facebook | instagram | bloglovin | magyar blogok | weheartit | pinterest | krémmánia

2 megjegyzés

  1. A Pupa mindenkit beszippantott. :D

    Szuper termékek, az Yves Rocher olajról szívesen olvasnék bővebbem. :)

    Ha elfogadsz egy észrevételt vagy tippet, írhatnál kicsit tagoltabban, akár több bekezdésben, mert így nagyon nehéz olvasni a szöveget, nekem a felénél már káprázott a szemem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már a megjelenésük óta vásárolok tőlük. Tudom, hogy sokan már frászt kapnak, hogy megint Pupa stb, de tényleg baromi jók. :D

      Még picit tesztelgetem az Yves Rocher olajat, de jövő hónapban már biztosan kikerül róla a poszt. :)

      Hát így is próbáltam kicsit tagolni, de legközelebb figyelek rá, ha ilyen összefüggő szöveget írok. Köszi az észrevételt. :)

      Törlés