teszt - Yves Rocher hajregeneráló olaj.

szeptember 28, 2015

Mint ahogy azt a legutóbbi újoncok sorakozó! bejegyzésben is említettem, sajnos az idei nyár nagyon megviselte a hajamat. Az egészben az a legfurcsább, hogy idén sós vizet (sajnos) nem láttam és a termálok klóros vizét is kerültem, így kizárásos alapon csak a Nap tehet erről a változásról. Jövőre biztosan jobban odafigyelek a védelmére. Általában heti kétszer szoktam hajat mosni és csak közvetlenül hajmosás után használok hajápoló termékeket, illetve olykor-olykor előtte viszek fel pakolást. Úgy tűnik ez idén nyáron kevésnek bizonyult. Hajmosást követő harmadik, negyedik napon a kiszáradt hajvégekre már muszáj volt pár csepp argánolajat tennem. Ezen okok miatt vettem meg ezt az olajkeveréket remélve, hogy tartósan puhává teszi a hajam.

Amit ígér
Nagyon száraz, illetve göndör/dauerolt hajra. Értékes növényi olajokban gazdag, különleges hajápoló az intenzíven táplált, végtelenül lágy tapintású hajért!
A hozzáadott jojoba-, babassu- és makadámdió-olajjal gazdagított összetételének köszönhetően a száraz, töredezett, igénybevett haj visszanyeri puhaságát, természetes fényét és rugalmasságát. Parabén- szilikon- és mesterséges színezékmentes összetétel. 99%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaz. Növényi eredetű összetevők: bio mezőgazdaságból származó jojobaolaj, babassu- és makadámdió-olaj.
Amit tapasztaltam 
A márkához hűen csinos kis csomagolást kapott a hajolaj. Sárgás színű, keményebb műanyag flakon kupakja jól záródik. Szinte kizárt, hogy kifolyna a termék, mert az adagoló csak akkor engedi ki az olajat, ha a flakont megnyomjuk. Fejjel lefelé is tarthatjuk akkor sem csöppen kis semmi. Ez nálam egy nagy pirospontot érdemel.
Ahogy az a leírásban is szerepel nagyon "tiszta" termékről van szó. A fent említettek mellet napraforgó-, ricinus-, borágó és vad-káposztarepce magjának az olaja és E-vitamin is helyet kapott az összetevők között. Az isteni illatát persze az INCI (összetevő lista) kilencedik helyén lévő parfüm adja. Ennek a párom kifejezetten örül, mert a legtöbb növényi olaj amit eddig használtam mind büdös volt. Az állaga elég híg, és nagyon könnyű egyenletesen eloszlatni. Többnyire ezért is választottam kész terméket, mert nagyon macerás az otthoni ricinus+olivaolaj hajpakolás felvitele. Ezzel viszont pillanatok alatt bekenem a hajam teljes hosszát. Majd jöhet a szokásos folpack és bundasapi kombinációja, hogy melegen tartsam, hiszen így növelhetjük az értékes olajok jótékony hatását. Leírás szerint 10 perc is elegendő, én tovább szoktam fennhagyni akár egy délután is.
Az eredmény? Piha-puha haj. :) Már pár használat után észrevettem, hogy tényleg kezdi visszanyerni a hajam régi hidratáltságát. Nem csak az első napokban, de hajmosás előtt sem volt szükségem plusz ápolásra, mert nem volt szálkás, száraz a hajvégem.


Nagyon megszerettem a terméket és heti egyszer bevetem hajmosás előtt. Amin még meglepődtem, hogy egész lassan fogy, ahhoz képest, hogy egyáltalán nem spórolok vele. Ha Ti is hasonló problémával küzdötök én mindenképp ajánlom. Valóban nagyon szépek az összetevők és ígéretéhez hű a termék. Az Yves Rocher márkaboltokban 1990 Ft-ba kerül.

Ti milyen hajolajat és/vagy hajpakolást használtok? Próbáltátok már az Yves Rocher termékét?


6 megjegyzés

  1. Most épp bőven van hajvégápolóm, de ha elfogyott akkor számításba veszem ezt is, jól hangzik, bár a parfümöt igazán kihagyhatták volna belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem igazán nevezném hajvégápolónak. Próbáltam úgy is, de akkor nem szívja be a hajam az olajat, bár ezt a termék nem is ígéri, így ez nem róható fel. Tényleg csak hajmosás előtti pakolásként jó.
      Az illatanyag engem hajápolókba nem zavar, sőt ennél most kifejezetten örülök neki, mert tényleg nagyon finom.

      Törlés
  2. Jajjj de jó, hogy írtál erről a termékről, ugyanis a Glamour-napi kupon birtokában ezzel szemeztem a legtöbbet. Azt hiszem beruházok rá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre az nem lesz jó, mert zöld pontos termék. :/ Egyébként én ezt akciósan vettem és a neten is azt írják, hogy 25% kedvezmény van rá, bár azt nem tudom, hogy ez az üzletekre is vonatkozik avagy sem.

      Törlés
  3. Pont a múlt héten vettem szemügyre ezt a hajápolót az üzletben :) Nagyon jól hangzik, habár én végre a ricinusolajat szeretném elhasználni :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amióta ez nekem megvan én képtelen vagyok a kezembe venni a ricinusolajam mert annyira macerás ezzel meg pikk-pakk megvagyok. Ha elfogy szerintem próbáld ki. :)

      Törlés