teszt - Nuxe Créme Fraiche de Beauté Light.

június 20, 2015

Nagyon örültem, mikor a DOVEX blogger találkozón kapott goodie bagben ott lapult a Nuxe egyik  újdonsága. A magyarországi megjelenése óta nagyon szimpatizálok a markával, de sajnos a közelembe még nincs Nuxe gyógyszertár. Azonban most alkalmam nyílt megismerkedni a márkával. A csomagban a Nuxe új Créme Fraiche termékcsaládjának 24 órás nyugtató és hidratáló emulziója lapult, amit érzékeny, kombinált bőrre ajánlanak.


A termékcsaládról
A Créme Fraiche termékek használata minden korosztálynak javasolt érzékeny bőrre, reggel és este egyaránt az arcon és a szem környékén. 24 órán át tartó hidratálást biztosít: segít növelni a bőrünk víztartalékait és fenntartja az optimális nedvességszintet. Nyugtatja a bőrt, valamint jelentősen csökkenti az érzékeny bőrön fellépő irritációt és kellemetlen érzést: a bőr azonnal frissnek, puhának és egészségesnek érződik. Az arckrémek 3 különböző állagban kaphatóak: könnyű fluid textúra kombinált bőrre mattító hatással, krém textúra normál bőrre és gazdag krém textúra száraz, nagyon száraz bőrre. Mindegyik parabén-mentes és nem komedogén.

Amit ígér
A szépség igazi forrásaként, ez az ultra-könnyű emulzió intenzív, folyamatos hidratálást nyújt 24 órán keresztül. Pótolja és megköti a bőrben a nedvességet (8 különféle növényi tejjel, tiszta aloe vera kivonattal) és fenntartja az optimális nedvességszintet (sziksófű, természetes eredetű hyaluronsav) miközben normalizálja a faggyúműködést (rizspor). Nyugtatja és jelentősen csökkenti az érzékeny bőr irritációját (akác-, narancs- és mandula fehér virágai), a bőr friss és könnyed lesz, nem fénylik. Több mint 89%-ban természetes összetevőket tartalmaz. Parabén-mentes és nem komedogén.
Amit tapasztaltam
A kombinált bőrre való krém tubusos kiszerelést kapott. Én ezt és a pumpás változatot szeretem a leginkább, hiszen így nem sérül a krém, nem kerülnek bele bacik. A könnyű krémnek nagyon erős illata van. Nekem nagyon tetszik, de a blogger nap során (hatunk közül) én voltam az egyetlen, akinek tetszett. Felkenést követően még pár percig érezhető, de utána elillan. Amikor elkezdtem a tesztelés nagyon rossz, szeles, esős időszak volt, ami az arcomon is meglátszott. A zsírosan fénylő bőröm foltokban kiszáradt. Mivel számomra ez már gazdagabb krém, mint amit általában használok, így csak este vittem fel. Meglepő módon gyorsan beszippantotta a bőröm, másnap pedig nagyon sima és feszes lett. A szárazsággal pedig 2 nap alatt el is bánt. Valószínű, hogy most a nyár közeledtével váltani fogok, de az őszi-téli időszakban biztosan visszatérek hozzá. A hidratáló hatása számomra nagyon jó, viszont azt nem vettem észre, hogy faggyútermelést szabályozná. Engem nagyon meggyőzött és szívesen kipróbálnám a termékcsalád szérumát is.


 Ismeritek a termékcsaládot? Van kedvenc Nuxe terméketek?



0 megjegyzés