NOTD - AVON Magic Effect Mineral Crush lakkteszt.

május 23, 2015

Már nagyon rég volt olyan nails of the day, ahol egy körömlakkot elemeztem ki, hát most pótolnom. A tesztalany nem más mint az AVON új Magic Effekt termékcsaladjába tartozó Mineral Crush homoklakk.

Én a topaz színt választottam és szerencsére nem csalódtam. Habár szerintem inkább kékes, mint zöldes színű, de így is nagyon tetszik. A megszokott avonos üvegben apró szemcsék és egyforma méretű ezüst glitterek keverednek, ami csodaszép csillogást ad a körmünknek.
Aki nem szereti a túl durva homoklakkokat (mert mindenbe beleakad) annak remek választás, mert csak egy enyhe érdességet ad. Én leginkább a téli Star Dust lakkokhoz tudom hasonlítani, ha azt megszeretted tutira ez is tetszeni fog.

Amit viszont nem szeretek az a kissé folyós állaga. Én minden homoklakkot két rétegben viszek fel, ez itt sincs másként. De az első fedéssel meggyűlik a bajom. Nagyon egyenletesen és határozott mozdulatokkal kell felvinni, mert ha sokat pepecselünk a szemcsék ide-oda csúsznak. Nem tudom hogy ez most érthető-e? :D Persze másodszorra már nincs ilyen gond és egyenletes rücskös felszínt kapunk.

Alap nélkül 3 napig tökéletes volt, alaplakkal szerintem akár 5 napig is simán bírja lepattogzás nélkül. Én nagyon megszerettem és csak ajánlani tudom. A júliusi katalógusban 1449 Ft helyett 899 Ft-ért Ti is beszerezhetitek akár a topazt vagy a további 5 csodás szín egyikét. 

Nektek, hogy tetszik az AVON új Mineral Crush lakkja? Szeretitek a homoklakkokat?

2 megjegyzés

  1. Ez mennyire gyönyörű szín! Képen nagyon hasonlít a Lovely világoskék homoklakkjára, szerintem ikrek lehetnének :)

    VálaszTörlés