újoncok sorakozó! - glamour napok 2015 tavasz.

április 19, 2015

Azt hiszem nekem az idei Glamour napok elég jól sikerültek. Szinte minden olyan dologra sikerült lecsapnom, amire szerettem volna. A termékek között lesz több olyan (pl Pupa, Yves Rocher zöld pontos termékek...) amiket teljes áron vettem, de úgy látom, hogy nagyon szeretitek a szerzeményes posztokat, így őket sem hagytam ki a sorból. 

Bőrápolás 
Az Yves Rocher tusfürdőket nagyon szeretem, így most ez a gránátalmás jött velem.
Már régóta szerettem volna megvenni a Bioderma sébium pórusösszehúzó arckrémjét és most 20% kedvezménnyel megérte. Mellé csaptam még a kedvenc ajakápoló stiftem, amit csak az atoderm kézkrémmel összecsomagolva tudtam megvenni.
A Himalaya Herbals neem maszkom már fogyóban volt, így a Müller szombatos kuponnal ezt is pótoltam.

Sminktemékek
A Maybelline Color Tattoot szerintem nem kell bemutatnom, sokszor volt már róla szó. Most pedig az utolsó számomra tetsző árnyalatot is beszereztem (70 metallic pomegranate).
NYX jumbo szemceruzáról nagyon jó véleménnyel vannak krémmánián, így kíváncsivá tett ez a milk árnyalat, amit magában vagy alapként a színek erősítésére is használhatunk.

A L'Oreal új color riche l'ombre pure szemhéjpúdereiről eddig csupa jót hallottam, így egyből két matt árnyalatot is vettem (104 la vie en rose és 106 breaking nude).
A Miss Sporty pultján ritkán nézelődök, de ez a barackos, rózsás szín rabul ejtett. Az alacsony ár ellenére, állítólag nagyon jó minőségű.
A Pupában még további 2 krémes szemfestéket választottam. Egy bronzost és egy matt finishű bézst.

Az Astor szemöldök ceruza régi motoros nálam, nagyon szeretem és mindig újraveszem (golden brown). 
A Bourjois spirálja teljesen levett a lábamról. Annyira ötletes ez a csavarható fej és most már ultra fekete változatban is kapható.

Az Yves Rocherben szerettem volna megvenni EZT a bronzosítót, de úgy tűnik az már nem kapható, így a képen látható nagyon szép bronzer jött velem. Remélem beválik majd.
Mostanában nagyon sok ecsettel szemezek, az egyik ez az Ebelin legyezőecset volt, ami highlighter felvitelére szolgál. A másik pedig egy Yves Roche ferde ecset, valódi szőrből. Többször néztem már, de a teszter olyan szúrós volt, pedig nem az. 

Tavasszal és nyáron a lehető legminimálisabbra csökkentem a sminkelési rutinom. Ezért szükségem volt egy CC krémre. A befutó pedig a Max Factor colour correcting krémje lett, ami meglepően jól passzol a világos bőrömhöz (40 fair).  
A Rimmel új Lasting Finish 25H púderalapozója nagyon megtetszett. Egyrészt, hogy dualwear vagyis nedvesen alapozóként szárazon kompakt púderként funkcionál. Másfelől pedig a színe miatt (001 porcelain). Eddig párszor használtam, de már most imádom. Ha később is ennyire pozitív lesz a véleményem mindenképp írok róla tesztet. 

Legutóbb nem volt sok időm nézelődni a Pupában, most viszont már konkrét tervvel mentem az üzletbe. Habár KM-en kevés vélemény  van  erről a primerről mégis megvettem, pedig a zsákbamacska vásárlás nem az én stílusom. Egyébként muszáj megemlítenem mennyire kedves és segítőkész volt az eladólány. Semmit nem tukmált, de ami érdekelt arról mindent elmondott és megmutatott. 

Imádom a rúzsokat, a legegyszerűbb és leggyorsabb módja, hogy feldobjuk a napi sminket vagy akár outfitet egy élénk színnel. A Clinique chubby stick intensre régóta fáj a fogam és a Müllerben 40% kedvezmény volt rá (05 plushest punch). A Max Factor kuponomat egy elixir rúzsra váltottam be, star dust pink 615 árnyalatban. A Rimmel Kate Moss ajakrúzsok közül pedig a 38 árnyalatot hoztam el.

Körömlakkok
Ha tavasz, akkor korall és barack színek minden mennyiségben. Így sikerült szinte teljesen megegyező színű lakkokra lecsapnom. Az Essence és a Pupa lakk is gél hatású, így készülök majd egy összehasonlítással.
A Müller szombatos kedvezménnyel most az Essence körömlakk szárító széruma is a kosaramba landolt, nagyon kíváncsi leszek... Valakinek van tapasztalata?

Azt hiszem egy darabig nem teszem be a lábam drogériába. :D Remélem beválnak a termékek és sok jót írhatok majd. Valakinek van már tapasztalata a fent említettekről?

Ti miket vettetek? Hogy teltek a Glamour napok?

facebook | instagram | bloglovin | magyar blogok | weheartit | pinterest | krémmánia

4 megjegyzés

  1. Nagyon szép dolgokat vásároltál!úgy látom egyezik az izlésünk :)

    VálaszTörlés
  2. Én is beszereztem két barack lakkot is nemrég. :D Tök véletlenül sikerült... De szerencsére nem egyformák, így nem gáz. :D Szépek azok is, amiket te vettél. :3
    De szeretném szeretni a rúzsokat... De nem bírunk megbarátkozni egymással... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Némi eltérés egyébként van a lakkok között. Felkenve a pupa lakk kicsit rózsaszínbe hajlik. :)
      Nálam csak rúzs jöhet szóba, a szájfényeket nem bírom elviselni.

      Törlés