NOTD - Valentin-napi körmök.

február 13, 2015

Nem igazán vagyok híve az amerikaiaktól átvett ünnepeknek. Sem a Halloweent, sem a Valentin-napot nem ünneplem. Ha valakit igazán szeretsz nem kell egy külön nap, hogy ezt éreztesd vele. Bármely napot különlegessé tehetsz, ez csak Rajtad múlik.:)

A Valentin-napi manik viszont nagyon cukik, ezért én is készítettem egyet. :)
Alapnak a kedvenc Lovely nude lakkomat használtam, egy rétegben. Majd jöhetett ez a csodaszép bordó szín, amivel szív alakot festettem a mandula formára reszelt körmeim végén. Magam is meglepődtem, hogy milyen gyorsan és könnyen végeztem a lakkozással. Bár nem tökéletes egyik szív forma sem, nekem mégis nagyon tetszik. :)


Használt lakkok
  • Sally Hansen double duty alap- és fedőlakk
  • Lovely Nude - Nr7
  • Essence color&go - 113 do you speak love?

Ti ünneplitek a Valentin-napot? Hogy tetszik ez a szívecskés mani?

5 megjegyzés

  1. Nagyon aranyos lett. :) Mi sem igazán ünnepeljük, de manit én is készítettem. :)

    VálaszTörlés
  2. Csinos. :) Na ilyen körmöm nem lesz nekem soha, mert ez a körömforma nekem katasztrofálisan áll. :)

    VálaszTörlés