NOTD - nail art techniques challenge #3

november 24, 2014

Hát sosem voltam jóban a határidőkkel, így most a következő kihívással is csúsztam egy napot. Hát ilyen az én formám. :)

A harmadik fordulóban a water spotted volt a soron. Én ezt vártam a legjobban és ez lett szerintem az eddigi legrosszabb manim. :/ A technikáról elleandish/Janelle youtube csatornáján találtok egy videót, hogyan is működik ez a módszer. Elsőre nagyon egyszerűnek tűnik, de nem az. Nyilván minden lakk más és az alkoholos permetre másképp is reagál. Én többféle alkohol tartalmú spricnis flakonú dolgot próbáltam, de egyikkel sem sikerült olyan szétválást eredményezni, amit szerettem volna. Ti mivel próbálkoztatok? Van valami nyitja a dolognak, amiről én esetleg nem tudok? (A kis légbuborékok sem a fedőlakk hibája hanem ilyen formájú lett a lakk a víz felszínén.)

(Elnézést a minőség miatt, de a fényképezőgépem most egy hétig nincs nálam, így csak a telefonos fotózás maradt.)

Használt lakkok:
  • Sally Hansen double duty alap- és fedőlakk
  • Maybelline colorama
  • Rimmel 60 second - 842 too cool to tango
  • S-he (333)
  • Lovely matt fedőlakk

Ti próbáltátok már ezt a technikát? Hogyan éritek el a legjobb hatást?




Nézzétek meg a többiek munkáit is, Hédi és Bia manikűrje szerintem csodaszép. :)

6 megjegyzés

  1. Nekem tetszik az eredmény, a kis bubik pedig még különlegesebbé teszik! :) Én egyébként egy illatosított testpermetet használtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azt látod azt elfelejtettem, hogy a testpermet is jó lenne, pedig szinte már mindennel fújtam. Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  2. Szerintem is tök jók benne a kis bubik, olyan, mintha direkt lennének. :) Én sima parfümöt használtam és ferdén tartottam, amikor fújtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Én a parfümöt sajnálom ilyenre elfújni. Olyanom meg nincs is aminek az illata ne tetszene és nem lenne kár érte.

      Törlés
  3. szerintem csinos lett, nekem tetszik:)
    és én is hiába próbálkoztam különböző alkoholos folyadékokkal, nem lett igazán szuper a végeredmény:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :) hát sajnos ennek a technikának még rá kell jönnöm mi a nyitja, mert egyébként nagyon szép manik készíthetőek.

      Törlés