NOTD - nail art techniques challenge #2

november 15, 2014

Kicsit megcsúszva, de sikerült elkészítenem Bia által hirdetett kihívás második manikűrjét. A dry brush technikával készült körmömet ide kattintva tudjátok megnézni. :) Ebben a fordulóban a saran wrap marble technikát kellet alkalmaznunk. Szerintem nagyon egyszerű és mutatós manikat lehet vele készíteni. A lényeg, hogy az alap színre felviszünk egy másikat, majd egy folpack gombóccal pacsmagolunk a körmünkre. A festéket igazából a gombócra is felvihetjük, de én az előző módszert jobbnak találtam. Aki esetleg nem értené, az alábbi linkre kattintva megnézheti.


Alap- és fedőlakknak a Sally Hansen double dutyt kentem fel. Alap színnek a Moyra fehér lakkját használtam, erre jött egy fekete Essence (144 black is back) réteg, majd még egy a S-he (333) szürke lakkjából.


Én elégedett vagyok a végeredménnyel, remélem Nektek is tetszik. Na meg végre sikerült a körmömet is kicsit megnövesztenem, mert sajnos mostanában nagyon gyenge lett és folyton letörik. Ha valaki tud jó körömerősítőt, az legyen olyan kedves és jelezze egy kommentben. Köszönöm. :)

Nektek, hogy tetszik ez a manikür? Próbáltátok már ezt a technikát?


2 megjegyzés