Takács Nóra - Hogyan legyek jó nő?

október 23, 2014

Gondolom Takács Nórát már nem kell bemutatnom. :) Azok kedvéért, akik valahogy eddig mégsem hallottak Róla szeretném őt, illetve az ő munkáját bemutatni.
Takács Nóra egykori modell, jelenleg pedig a Life.hu szépségszakértője, ahol a Hogyan legyek jó nő? című rovatot vezeti. Mint ahogy a cím is tükrözi csupa olyan dologról számol be ami egy ízig-vérig nőt érdekelhet. Videóiban szó esik szépségápolásról, egyszerű mégis mutatós frizura készítésről, olykor-olykor egy kis sütés-főzésről. Azonban Nóra nem csak beszél ezekről, hanem videó formájában mindezt be is mutatja nekünk lakásában. Ha szükséges még mindig saját magán teszteli az új praktikákat a felvélek készítése előtt, hogy már egy hosszabb távú tapasztalatot tudjon megosztani velünk. Emellett nem csak videón keresztül láthatjuk. Szakértői cikkeit is olvashatjuk, ahol segítséget kérő lányok levelére válaszol. Valamint már egy csak a divattal foglalkozó blogot is indított.  A múlt évben a Glamour Women of the Year műsorvezetői kategóriában, ő lett a nyertes (én is Rá szavaztam ;) ) És még nincs vége. A life network televíziós csatornán is láthatjuk az Ez Zsír! műsorvezetőjeként.
Én szinte a kezdetek óta figyelem, amikor még sokan furcsán nézték rám, hogy kiről is beszélek. Ma már csak annyit mondok, hogy "Nóra videójában láttam..." és minden ki tudja kiről van szó.
A koncepció nekem nagyon tetszik, mert csupa otthon is megtalálható házi szépítő praktikáról van szó. Tehát nem olyan dolgot mutat meg nekünk, ami miatt mélyen a pénztárcánkba kéne nyúlni. Valamint mindenkit az egészséges életmódra sarkall. Sütős-főzős felvételeken is csupa egyszerű, finom, de mégis egészséges ételeket mutat be nekünk. Olykor pedig előfordul valamilyen testmozgással kapcsolatos kisfilm is.
Ez nem egy fizetett reklám, csupán szerettem volna Róla is írni pár sort akar csak a krémmániáról. Mert Tőle is sok hasznos tippet és trükköt sajátíthatunk el. Na meg nem mellesleg annyira kedves és bajos, mindezek mellet pedig olyan a felvételeken mintha kötetlenül a legjobb barátnőmmel csevegnék. Én nagyon szeretem azt amit csinál és amit képvisel, ezért is ajánlom Nektek illetve más bejegyzésekben ezért is hivatkozom Rá. 


Ti is szeretitek Nóra videóit? Mi a kedvencetek tőle? 

facebook | instagram | bloglovin | weheartit | krémmánia

0 megjegyzés