real techniques ecsetek.

szeptember 22, 2014

Aki követ Facebookon vagy Instagramon az már láthatta, hogy végre megérkeztek a Real Techniques ecseteim, amit Feeluniqueról rendeltem. Érdemes követni a közösségi portálokon is hiszen próbálok ott is minél többet posztolni. Hamarabb értesülhettek a következő bejegyzések témájáról, de infókat is találhattok milyen újdonság hol kapható, esetleg milyen akciókkal találkoztam, amire szerintem érdemes lecsapni.

Először is szeretném ezúton is megköszöni Vikinek, hogy a bejegyzése segítségével hozzájuthattam ezekhez a termékekhez. Érdemes követni a blogját, mert számos koreai terméket használ és én teljes mértékben bízom benne, illetve azokban az oldalakban, Ebay eladókban akiket Ő ajánl. Viki ha ezt olvasod akkor ismételten köszönöm Neked, hogy sok időt, na meg pénzt spóroltam meg Neked hála.  :))
No de térjünk vissza az ecsetekhez. Biztosan sokan ismeritek vagy használtok is Real Techniques ecseteket. Én már régebb óta szemezek velük, de csak webshoppokban lehet kapni, így ez mindig visszatartott a vásárlástól. Mikor olvastam a bejegyzést tudtam, hogy most jött el a pillanat amikor le kell csapnom rájuk.  Az Expert face brush és a szemre való ecsetkészlet, a Starter set került hozzám.

 Expert face brush
Ez az ecset régóta a kívánság listámon szerepelt. Az alapozóecset szintetikus taklon szálakból áll, mint az összes RT.  Eszméletlenül puha és nagyon tömött, mint azt a fenti képen (gif) is láthatjátok.  Már tesztelés alatt áll, a későbbiekben majd beszámolok róla.

Starter set
5 ecsetet tartalmaz a szet, melyet kezdőknek egy alap "csomagul" szolgát, de a profik is alkalmazhatják.
  • Deluxe crease brush - satírozó ecset
  • Base shadow brush - egy alap szemhéjpúder ecset
  • Brown brush - a ferde ecset, a szemöldök festésére
  • Accent brush -  alsó szempillatőhöz tudjuk felvinni a festéket, vagy apróbb részletekhez alkalmazhatjuk
  • Fine liner brush - tusecset, a krémes tus felvitelére


Az ecsetekhez pedig tartozik egy tok, amit akár állványként is használhatunk, de utazás során is hasznát vesszük.


10 font felett ingyenes volt a kiszállítás és még egy 10%-os kuponkódot is felhasználtam, így az ára 23,74 GBP volt, ami online kalkulátorral átszámítva 9276 Ft-omba került. Szerintem teljesen megérte ezen az áron a 6 db ecset, amihez ugye még járt egy praktikus tok is. :)

Ti használtok RT ecsetet? Melyik a kedvencetek?

facebook | instagram | bloglovin | weheartit | krémmánia

6 megjegyzés

  1. Ó, drága vagy, köszönöm az említést, örülök, hogy hasznosnak találtad a posztomat :)
    Szuper dolgokat vettél, ez az alapozóecset a kedvencem az összes meglévő közül :) Csodaszépek a képedig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igen az alapozóecset hamar belopta magát az én szívembe is. Örülök, hogy megrendeltem. ^^

      Törlés
    2. Haha :D Én is a Vikinél olvasottak alapján rendeltem meg egy iHerb-es akcióban, a Sam'a Picks-t, a Starter Set-et,a foundation brush-t a powder brush-t és a miracle complexion sponge-t :) Egyiket sem bántam meg, mióta megvannak a régi ecseteimhez már nem is nyúlok :D

      Törlés
    3. Nem apróztad el. :) Egyébként egy ideje már én is használom és nagyon hamar megszerettem így biztos, hogy még rendelek RT ecseteket.

      Törlés
  2. Annyira szépek ezek a RT ecsetek, nekem nincs eredeti, csak másolatok, de azok is szuperek, képzelem akkor ezek milyenek lehetnek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak szépek, de nagyon jók is. :) Én csak ajánlani tudom, habár utánzatom nekem nincs azzal nem tudom összehasonlítani. Szerintem vágj bele Te is egy rendelésbe, biztosan nem fogod megbánni. :)

      Törlés