díjat kaptam avagy az első személyes bejegyzés.

szeptember 24, 2014



Nagy meglepetésemre kaptam egy díjat Nicotól a when I behad like a girl... blog írójától. Nagyon meglepődtem, mert nem számítottam ilyesmire, főleg nem ilyen hamar, hiszen a blog csak augusztus óta van jelen. Köszönöm szépen Nico. :)


Az egész lényege talán az, hogy jobban megismerjük egymást. 11 dolgot kell írnom magamról, 11 kérdésre válaszolni és 11 embernek továbbküldenem és nekik is 11 kérdést kell feltennem. Utóbbit én kihagyom, mivel szerintem nagyon sok az a 11 ember, másrészt pedig akiknek szívesen továbbküldeném már másoktól kaptak ilyen díjat.

11 tény rólam
  • sokat beszélek és emellett még nagyszájú is vagyok. ami a szívemen az a számon.
  • kedvenc ételem az aranygaluska. nálam ez nem desszert, hanem főétel. :D
  • idén repültem először, nagyon nagy élmény volt, kisebb korom óta vágytam erre.
  • kedvenc előadóim közül csak Beyoncé koncerten nem voltam, amire nagyon szeretnék elmenni.
  • amint beköszönt az ősz én már csak a karácsonyra tudok gondolni és számolom a napokat. imádom a karácsonyt.
  • eredetileg ilyen vörös a hajam, amit nagymamámtól örököltem.
  • kedvenc színem a piros. 
  • nagyon szeretek táncolni.
  • szeretem rendszerezni a dolgokat, így mindig mindent könnyebben megtalálok.
  • fél éve együtt élek a párommal. <3
  • kedvenc évszakom a tavasz.

11 kérdésre a válasz
  • Milyen fóbiá(i)d vannak, ha vannak?
    Sokat gondolkoztam, de nincsen.
  • Kinek/minek a hatására kezdtél el blogolni?
    Sok helyen láttam, hogy olyan dolgokat ajánlanak, ami nem feltétlenül jó mindenkinek és mégis úgy harangozzák be, mint "csodaszer bárki számára". Illetve sokan csak a reklámok miatt vesznek meg valamit és nem is tudják mit tartalmaz egy krém... Igazából csak szeretném megosztani a saját tapasztalataimat és ezzel segíteni másoknak, hogy megtalálják a számukra legjobb kozmetikumot.
  • Legszebb emléked az idei nyárról?
    Egyértelműen a törökországi nyaralás.
  • Van olyan ruha, amit ki nem állhatsz, és semmi pénzért nem vennéd fel? Ha igen, mi az?
    Nem tudom, hogy ez most a saját ruhatáramra korlátozódik vagy úgy mindenre. Egyébként nincs olyan ruhadarabom, amit ki nem állhatnék. Viszont vannak olyan stílusok, irányzatok, ami nekem nem áll jól vagy nem érzem jól magam benne. Ilyen a crop top, a midi szoknya és mustársárga dolgok (annak ellenére, hogy másokon egyébként tetszik).
  • Mi volt földrajzilag a legtávolabbi hely az otthonodtól, ahol voltál?
    Törökország.
  • Mi a véleményed, a piercingekről, tetoválásokról, fültágítókról, és az ezekhez hasonló nem mindennapi 'kiegészítőkről'?
    Orrpiercingem volt, de 3 év után meguntam. Tetoválásom nincs, de szeretnék, csak még keresem a megfelelő tetoválóművészt. A fültágítókért nem vagyok oda és nem is nagyon tetszik.


Tetszenek az ilyen személyes bejegyzések? Ha van kedvetek írjatok magatokról Ti is pár infót vagy válaszoljatok kommentbe Nico kérdéseire.

2 megjegyzés

  1. Szerintem jók az ilyen bejegyzések, kicsit többet megtud az ember magáról a bloggerről is, nem csak a termékekről amiket kipróbált. Amúgy néztem a fényképeket amiket készítettél, gyönyörűek!:) Ja és mellékesen megjegyzem, hogy ugyanott van anyajegyünk a szánk felett!:D Ezt csak úgy írom, nekem nagyon furcsa, még nem találkoztam olyannal akinek szintén ott van:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek a fotóim. :)
      De furi, még én sem találkoztam olyannal akinek itt van anyajegye. Úgy tűnik ez már nem is olyan "egyedi vonásom". :D

      Törlés