wish list.

augusztus 30, 2014

Egy újabb sorozatot szeretnék indítani wish list néven. Már olvashattatok egyet, ahol kifejezetten csak az Essence újdonságait gyűjtöttem össze. Most és a későbbiekben azokat a dolgokat mutatom itt be, amikre vágyom. Többnyire számomra nehezen beszerezhető, luxus vagy magasabb árkategóriájú sminktermékek, ékszerek, ruhadarabok lesznek felsorakoztatva.

Nuxe Huile Prodigieuse bőrápoló szárazolaj
A Nuxe termékek szeptembertől lesznek kaphatók Magyarországon, a gyógyszertárakban. A egyik legkeresettebb francia márkáról van szó, azon belül is a legismertebb és legkelendőbb termékére vágyom. Ez egy sokoldalúan felhasználható többfunkciós olaj, melyet használhatjuk testápolóként, kenhetünk belőle a hajunkra, de bátran fújhatunk az arcunkra is. 30%-ban értékes növényi olajak koncentrációja, 97.8% természetes eredetű összetevőket tartalmaz. Nagyon kíváncsivá tett ez a termék. Az 100ml-es ára 5999 Ft, de kapható lesz 50ml-es üveg is amit 3899 Ft-ért tudunk majd megvásárolni.
Lush Mask of magnaminty
Nagyon sok jót hallottam már erről az agyagos maszkról. Régóta szeretném már kipróbálni a Lush termékeket. Sajnos nálunk, illetve a környező városokban nincs Lush szaküzlet, online rendelve pedig nem túl kifizetődő, így egyenlőre csak a kívánság listán kap helyet.

Real Techniques Flawless expert face brush
Az egyik legjobb alapozóecsetnek van kikiáltva, ezért én is szívesen kipróbálnám. Azt mondják nagyon puha és kellőképp tömött szintetikus taklon szálak építik. A RT ecsetek csak online érhetők el ez is tart vissza a vásárlástól, mert én még kicsit mindig óckodom a netes rendelésektől. Igen, tudom ideje lenne haladnom a korral, de én még mindig jobban szeretek a drogériák polcairól válogatni... Az ára viszont baráti, ha sikerül ingyen szállítást kifognunk.

Bőrkabát
Nagy vágyam egy hasonló stílusú bőrkabát. Tavaly már majdnem megvettem egy csodaszép Mango kabátot, de végül visszafogtam magam, amit azóta nagyon bánok. Remélem az idei őszi Glamour-napokon sikerül egy igazán szép és klasszikus bőrdzsekit találnom.

Használta már valamelyikőtök a fent említett termékeket? Mik a tapasztalataitok?

0 megjegyzés