NOTD - fordított francia.

augusztus 22, 2014

A szépségápolás téren ez az én gyengém. Így nem is szeretnék tanácsokat osztogatni, inkább várom azokat tőlem ehhez jobban értőktől. :)
Természetesen azért bemutatom a lakkokat amiket használok, mert én is blogokon látottak alapján vettem meg egy-egy darabot.
Az újoncok sorakozó posztban már bemutattam ezt a csodaszép burgundi Essence lakkot, amit most egy fordított francia manikűrrel készítettem el. A Szépséglabor című blogon szintén lehet találni egy ilyen manikűrt, az enyémnél sokkal szebb kivitelezésbe. Szabina blogjára pedig egyébként is  érdemes ellátogatni, csak ajánlani tudom. :) 
Nekem nagyon tetszik ez az új stílus és régóta ki akartam már próbálni, hát így sikerült.


Amiket még használtam:
  • Avon nail experts peelig and brittleness solver
    (körömerősítőként szerintem nem ér semmit, de alap ill fedőlakként jól bírja)
  • Maybelline colorama
  • Essence colour&go - 113 do you speak love?

Nos Nektek, hogy tetszik? Ti is próbálkoztatok már a fordított francia manikűrrel?

0 megjegyzés